Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Woraburi Phuket Resort & Spa

Kamer/suite (428)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Laagste prijs die we konden vinden
42 US$
Aanbieding bekijken
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... ontbijtmenu in restaurant Smile was uniek. Over het algemeen zou een zeer goede ervaring graag weer bezoeken. Kamer nr. 442
Google
... is redelijk genoeg omdat we langer dan normaal in de kamer hebben doorgebracht. Waarom? Ik hoor je vragen. We brachten...
Google
We verbleven hier op een groupon voucher deal zoals anderen uit Perth we ontmoetten. Het was het laagseizoen dus het hotel was rus...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Uitzicht op oceaan
Internet
Rolstoeltoegang
Wifi
Flatscreen tv
Alle kamervoorzieningen bekijken (12)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Woraburi Resort, had een uitstekend verblijf in dit hotel. Resortmanager mevrouw Banyaporn was een uitstekende gastvrouw. Snel ontbijtmenu in restaurant Smile was uniek. Over het algemeen zou een zeer goede ervaring graag weer bezoeken.

Kamer nr. 442
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vermijd, vermijd, vermijd!
Het is zeer zeldzaam om een 2 of 3-sterren hotel te vinden zonder fouten of irritaties, en het maakt niet uit wat een website u vertelt dat dit hotel op zijn best 3-sterren is.
Dergelijke irritaties worden over het algemeen vrij snel vergeven of vergeten, maar. . . . . . .
Een korte lijst voor u,
Een ontbijtbuffet zonder spek (andere varkensvleesproducten variabel dus niet op religieuze gronden) Koud eten en vlees / kipcurries met zo weinig vlees dat ze als vegetarisch konden worden doorgegeven (om 8:30 geen laatste bestellingen) Een douche die zou druppelen of spurt maar stroom nooit alleen. Iets uit - kleur water uit de badkamerkraan. Meiden die vaak 'geen teken zagen'.
Oké, de laatste is redelijk genoeg omdat we langer dan normaal in de kamer hebben doorgebracht.
Waarom? Ik hoor je vragen. We brachten tijd door in de kamer, simpelweg omdat er bijna geen kans was om een ligstoel rond het zwembad te krijgen.
Het hotel heeft 207 kamers. Ik telde 15 ligstoelen voor het hele hotel! 15! !
Dus tenzij u een van de kamers met toegang tot het zwembad heeft, moet u het zwembad niet beschouwen als een faciliteit die openstaat voor alle gasten. Zelfs de kamers met toegang tot het zwembad hebben slechts één ligstoel.
Er zijn gebieden rond het zwembad die duidelijk zijn ontworpen om ligstoelen te hebben, maar zonder stoelen of parasols. Eén zo'n gebied wordt zelfs het 'zonnedek' genoemd en je kon de ontrolde parasols zien maar geen zitplaatsen!
We zagen een arme dame met drie kinderen ineengedoken onder één schaduw, schuldgevoelens die we aanboden om te verhuizen, met tegenzin moet ik toegeven dat we de lege ruimte vanuit onze kamer hadden gezien en haastten om er te komen voordat iemand anders! zielig dat we dit moeten doen.
Toen hem werd gevraagd naar meer stoelen, kregen we alleen maar een schouderophalen van het zwembadpersoneel, niet tevreden hiermee heb ik bij de receptie geklaagd om te zien of ze enig licht konden schijnen op het gebrek aan stoelen. Hetzelfde schouderophalen. Ik kreeg de indruk dat hen constant dezelfde vraag wordt gesteld en het proberen te sussen of te verontschuldigen.
Dit is een minpunt om je te laten upgraden naar een kamer met toegang tot het zwembad (geen privacy) of pure luiheid door het management om de stoelen neer te zetten of te vervangen als ze versleten zijn.
Veel andere hotels in de omgeving dus doe geen moeite met dit te dure, slecht ontworpen en slecht beheerde hotel.
Schaam je, Woraburi.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Kamertip: Look at different hotel!!!1
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven hier op een groupon voucher deal zoals anderen uit Perth we ontmoetten. Het was het laagseizoen dus het hotel was rustig maar de service was zeer persoonlijk. Katy, de touroperator is geweldig en glimlacht elke dag - geef haar wat van je zaken. De kamers waren geweldig, we hebben een upgrade gekregen naar de ingang van het zwembad toen we aankwamen. Het hotel heeft wat investeringen nodig zoals andere recensenten al zeiden dat het zwembad in het bijzonder tegels en barkrukken nodig heeft. We gebruikten de sportschool, de apparatuur is erg moe maar functioneel. Het water in de kranen van het hotel komt er verkleurd uit maar loopt een paar minuten en het klaart op. We hadden elke dag een gratis ontbijt en een cocktail en zolang het vers gekookt we hadden geen buik problemen. De locatie is een beetje uit de drukte maar handig voor de blauwe bus naar Phuket stad en het hotel biedt gratis taxi twee keer per dag naar Patong. Muggen worden een probleem, maar ze klamboes en spray zo nu en dan. Ik heb net wat spoelen gekocht voor als we buiten zaten. Ik zou u willen aanmoedigen om dit hotel te overwegen voor waarde en ik hoop dat het alleen maar beter wordt met de investering van de eigenaar.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We verbleven hier voor een week met drie vriendinnen in kamers aan het zwembad, zeker gaan voor hen als het geweldige zit recht tegenover uw kamer en glijden in het zwembad. Het zwembad heeft een beetje tlc met Broken tegels maar omdat het een budget plaats is, vonden we het nog steeds geweldig, ontbijt en maaltijden waren allemaal mooi en de cocktail-emmers waren geweldig. Omdat het in Karon is, is het rustiger dan de drukte van Phuket maar slechts 10 minuten met de Tuk Tuk. Het strand is tegenover en de zonsondergangen zijn om voor te sterven. Er zijn tal van markten zowel buiten het resort met de beste ijsje recht voor de deur.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel heeft ernstige mankementen. Versieringen dakkapellen die loshangen of al naar beneden gekomen zijn. In de receptiehal zijn er ook al houten versieringen die ontbreken aan het plaffond, zichtbare waterschade veroorzaakte dit. Het zwembad heeft losliggende en honderden ontbrekende tegels. Dit geeft oa op de talloze trappenvan het zwembad, scherpe randen die kunnen verwonden. Gezien het aantal spelende kinderen die er tijdens ons bezoek waren is dit gevaarlijk. Kamer was netjes maar ook mankementen. Extra bed was zeer slecht, hebben 2e matras gevraagd om er bij op te leggen. Eten (ontbijt) was wel goed en uitgebreid. Kortom, hotel dient dringend hersteld te worden eer er (kleine en grote) ongevallen gebeuren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Woraburi_2018, Manager bij Woraburi Phuket Resort & Spa
Gereageerd op 20 nov. 2018
Dear Value Guest, On behalf of Woraburi Phuket Resort and Spa, thank you very much for your recent stay and review our hotel in tripadvisor.com I am glad to learn that you like our breakfast. Your great compliment was share to our Chef and his team. Due to our hotel location close to the beach and long operated, on top of that we hardly close our areas for any big renovation due to high occupancy. We do fully aware to plan for renovation soon. At the same time, our maintenance teams are working hard on a daily touch up and maintenance while we are still have to wait for suitable time for renovation. Once again, thank you very for your stay and your review. We are looking forward to welcome you back here again soon. Regards, Hotel Management
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige