Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Royal Princess

135 beoordelingen
 Alle foto’s (2.712)2.712
Volledige weergave
Reiziger (584)
Gemeenschappelijke ruimten (1.573)
Eetgelegenheden en bars (832)
Reisroutes voor dit schip
Reisroute

Overzicht

Over
Passagiers: 3.560   |   Personeel: 1.346
Verhouding passagiers tot personeel: 2,64:1
Verhouding passagiers tot ruimte: 39,6:1
Eerste vaartocht: 2013   

Hutten

Balkon
Hutgrootte: 222 - 233, sq. ft.
Geschakelde kamers: 30
Kamers toegankelijk voor mindervaliden: 29
Maximumaantal passagiers: 4
Aantal hutten: 1029
Waardering van reizigers
  • 65
  • 26
  • 27
  • 9
  • 8
Tijd van het jaar
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Stacy H heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
25 bijdragen24 nuttige stemmen
Mijn man en ik boekten een cruise van Southampton naar Noorwegen. We betaalden verschillende excursies aan wal. Tijdens de cruise besloten we veel van de tours te annuleren omdat we vonden dat ze geen waar voor je geld waren. We zouden $ 329 worden terugbetaald. 01 (VS). Princess cruises waren blij om onze creditcard te accepteren om ons in rekening te brengen voor de excursies aan wal, maanden voor de cruise, maar we moesten niet ons krediet op onze kaart laten terugbetalen. We kregen te horen dat we moesten wachten op een cheque. Op 24 juli (25 dagen later) belden we Princess Cruises in Australië. Na een gesprek met het personeel kregen we een automatisch antwoord, maar we konden de e-mail niet beantwoorden met onze zorgen. Het is nu zes dagen later, een volledige MAAND sinds de cruise eindigde, en we hebben nog steeds geen cent of e-mail ontvangen om ons te laten weten wat er met ons geld is gebeurd. * We zijn teleurgesteld dat we ons geld niet op tijd hebben ontvangen. We hebben ons geld zelfs helemaal niet ontvangen. * Hoe archaïsch dat we moeten wachten op een ‘check’ * Het zou leuk zijn om iemand naar Princess te kunnen e-mailen en een niet-geautomatiseerde reactie te ontvangen Duim omlaag voor jou Princess Cruises
Meer lezen
Google
7 nuttige stemmen
Nuttig
Delen