Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Shanghai

Shanghai Tourist Service Center (Pudong Airport T2)

Alle foto’s (22)
Volledige weergave
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend5%
  • Heel goed15%
  • Gemiddeld40%
  • Matig20%
  • Vreselijk20%
Over
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
22°
15°
okt
15°
nov
dec
Contact
Pudong International Airport T2, Shanghai, China
+86 21 6150 9094
Bellen
Deze vermelding verbeteren
Google
Manieren om Shanghai Tourist Service Center (Pudong Airport T2) te ontdekken
vanaf 60,00 US$
Meer info
Beoordelingen (20)
Beoordelingen filteren
13 resultaten
Waardering van reizigers
1
2
4
2
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
Waardering van reizigers
1
2
4
2
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 13 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 augustus 2019

Ik nam een retourtje voor de vakantie van mijn ouders naar de VS vanuit Filipijnen. Hun vlucht naar de VS gaat via China Eastern Airlines en United Airlines. Een vreselijke ervaring voor de eerste timer en oudjes. Afgezien van het gedoe met immigratie, was tijdens...het boeken van deze vlucht duidelijk bepaald dat de bagage op hun eindbestemming wordt opgehaald. . . maar is nooit gebeurd. . . mijn ouders moeten al hun koffers in elke lay-out lossen. . en het ergste gebeurde toen ze naar huis gingen. . op de Amerikaanse luchthaven vertelde United Airlines de claimstomp met het label cebu en vertelde hen duidelijk dat de koffers in Cebu City worden opgehaald. . . . maar het is nooit gebeurd toen ze in China aankwamen, mijn moeder twijfelt met hun koffers, dus gaan ze naar de bagageruimte en vonden hun bagage onbeheerd. . . ze wilden controleren wat er in zit en mama moet het openen zodat ze naar binnen kunnen kijken. Dit maakte me pissig! ! ! wie dit ook leest! ! ! ! krijg nooit een vlucht die iets te maken heeft met Pudong China Airport! ! ! En de persoon die hun koffers bijwoonde was zo onbeleefd en spreekt geen Engels! ! ! ! ! denkend dat mijn ouders oud waren! ! ! ! ! de behandeling is niet goed! ! ! ! ! Ik zal deze vlucht nooit meer boeken! ! ! !Meer

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 15 mei 2019

Oké, ik geef maar 2 sterren omdat ze vreselijke niet Engelstalige slechte klantenservice vaardigheden hebben. Lijnen zijn altijd lang, of het nu gaat om immigratie, douane, transfers of gewoon om het vliegveld te verlaten. Wifi gezogen en stoelen zijn ongemakkelijk. Ik betreur het om hier...mijn vlucht met een tussenstop te boeken. Nooit meer. Het is schoon en groot en heeft een aantal restaurants. Dat is het zo'n beetje.Meer

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Een zeer frustrerende en slecht georganiseerde luchthaven. Bij aankomst duurde het 30 minuten van een zeer afgelegen deel van de luchthaven naar Immigration. (Ik vang deze vlucht elk weekend, dus ik weet dat het standaard is). Daarna duurde het 50 minuten om de immigratie op...te ruimen en we moesten nog lang wachten voordat de tassen arriveerden. Na een absurd lange wachttijd voor bagage, sta je bloot aan een enorme rij om het vliegveld te verlaten. Alle tassen worden opnieuw gescand om te proberen wat extra geld in te kopen voor cadeaus of luxe producten die ze in koffers vinden. Helaas vinden ze zelden iets, omdat de veiligheid lacht, ze vechten en klooien in plaats van dat ze naar de beveiligingscamera's kijken. Het personeel van de luchthaven van Shanghai heeft een uniek onprofessioneel karakter dat ik nog nooit ergens anders heb gezien. Het vertrek is een soortgelijk debacle, ik kwam op het vliegveld aan met 1,5 uur voor mijn vlucht. (10, 50 toen de vlucht 12 was.) 20) Helaas worden tassen 'gescand voordat ze de luchthaven oprijden' door een vergelijkbare ongeïnteresseerde en ongerichte beveiligingspersoon, geeuwend en sluimerend en af en toe naar het scherm kijkend. 'Veiligheidscontrole 1' dit duurde 35 minuten om op het vliegveld te komen en tegen de tijd dat ik ging inchecken was de vlucht gesloten. Het is belangrijk om toe te voegen dat check-in personeel op zijn best onbeschoft kan zijn. Ze vonden me de slechtste stoel die ze konden op een 1. 00 uur vlucht die me anderhalf uur de poort opleverde. De gebruikelijke chaos die plaatsvindt bij immigratie en veiligheid betekende dat na bijna een uur in de rij te hebben gezeten ik door de beveiliging moest worden gehaast omdat ik nog een andere vlucht zou missen. Naar het zich laat aanzien, was de poort zonder enige kennisgeving op het hoofdbord verwisseld naar de andere kant van de luchthaven. Alles wat deze luchthaven kan mislopen, wordt met vlag en wimpel gedaan. Ze hebben de nieuwste infrastructuur, maar het lijkt erop dat wanneer ze een systeem krijgen dat efficiënt is, ze het onmiddellijk veranderen om een complete chaos te creëren. Eerlijk gezegd ben ik geschokt dat ze geen schaamte of schaamte voelen voor het leveren van een systeem dat verbeterd kan worden door een 5-jarige. Ik vrees voor het gebruik van deze luchthaven! Ze hebben excessieve veiligheidscontroles, maar het pure gebrek aan serieuze professionaliteit bij bijna alle ondersteuningsmedewerkers maakt dat u zich onveilig voelt. Ik moet toch nog zeggen dat de behandeling van passagiers nog steeds beter is dan in welke Amerikaanse luchthaven dan ook die ik heb bezocht!Meer

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

Er is een flessenhals voordat je buiten de luchthaven kunt komen. Alle passagiers moeten hun koffers door laten röntgenapparaat . Verwacht 2 uur tussen vliegtuig arr. en ga weg van het vliegveld. Veel taxi buiten en goed georganiseerd.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 19 maart 2019

Ik had hier maar vijf uur om te doden, maar tussen de komisch slechte (en dure) eetgelegenheden, geen enkele bar, waardeloze en verwarrende WiFi, ongemakkelijke stoelen en een miljoen andere redenen leek het een eeuwigheid. Gemakkelijk de slechtste grote luchthaven die ik ooit heb gezien...tijdens al mijn reizen. Het was schoon - dat is ongeveer het beste wat ik erover kan zeggen.Meer

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 6 januari 2019

Voorkom! Betaal extra om doorvoer hier te voorkomen. Gekke mensen - kleine arrogante machtsmensen met slechte Engelse vaardigheden.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 13 april 2018

Wie was de ingenieur die besloot om je te vragen een code in te voeren om wifi te krijgen? Ze willen dat je gsm-nummer je een code stuurt. Raad eens, mijn Amerikaanse mobiele telefoon werkt niet in China! Cmon, Wifi is niet zo duur. De...meeste Amerikaanse luchthavens geven het je gewoon gratis, Chinezen moeten hetzelfde doen.Meer

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 3 februari 2018 via mobiele applicatie

Wanneer u naar wifi zoekt, ziet u "PVG FREE WiFi. "Klik erop en je hebt roaming-telefoondiensten nodig om een ​​activeringscode te krijgen; Ik had geen roaming-service en daarom was ik zo "hongerig" naar wifi die GRATIS is op luchthavens van veel geïndustrialiseerde internationale steden (zoals...Hong Kong). Er is een optie om een ​​van de ongeveer 7 kiosken via de luchthaven te bezoeken om een ​​code te krijgen en zij zullen u vertellen waar ze zich bevinden, maar wanneer u aankomt, zullen ze u gewoon vertellen: "Geen gratis WiFi! "Iemand naast me vertelde me dat als je hen ongeveer US $ 20 geeft ze je de code zullen geven, maar mijn vlucht zou vertrekken, dus ik kreeg geen details meer dan dat. Staat u op het punt over de "GRATIS" WiFi?Meer

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 16 december 2017

Het gezin zette ons af bij de verkeerde terminal, dus zoals overal in China moesten de tassen tweemaal om veiligheidsredenen bij elke terminal worden gescreend. Deze keer aankomen in Shanghai waren lange wachtrijen voor niet-Chinees. Maar zodra de Chinese cabines alleen vrij waren, werden we...daarheen geleid en kwamen er heel snel doorheen. De tassen hadden een beetje een tijd nodig om uit het vliegtuig te komen. Vervolgens hebben we een lokale busdienst naar Jiaxing genomen, wat twee uur rijden is, maar zoals overal in China is autorijden niet voor angsthazen. Als ik China verlaat, vind ik dat PVG wat meer opwinding nodig heeft en niets inclusief belastingvrij is goedkoop vergeleken met Changi in Singapore. Gelukkig was de vlucht met KLM leeg en slaagden ze erin om in het midden van de 777 over de vier stoelen te slapen. Het entertainmentsysteem is verbeterd op KLM-vluchten maar altijd irritant met zoveel aankondigingen.Meer

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 19 september 2017

De luchthaven is prachtig. Het personeel is streng en ze openen de meeste bagage om te controleren. ze zoeken naar veel bagage voor batterij, powerbank,. . .

Datum van activiteit: september 2017
Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Shanghai Tourist Service Center (Pudong Airport T2).
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings