Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
13
Alle foto’s (13)
Volledige weergave
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend65%
  • Heel goed17%
  • Gemiddeld2%
  • Matig5%
  • Vreselijk11%
Over
Contact
Jl Kuta Square, Kuta, Indonesië
Website
+62 623 61758401
Bellen
Deze vermelding verbeteren
vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Kuta
vanaf 57,99 US$
Meer info
vanaf 62,98 US$
Meer info
Beoordelingen (35)
Beoordelingen filteren
14 resultaten
Waardering van reizigers
9
1
1
1
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
9
1
1
1
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 14 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 oktober 2018 via mobiele applicatie

In minder dan 24 uur was mijn armband misvormd, wat een schande! Mijn man en ik gingen meteen terug naar de winkel in Ubud, waar we het aanvankelijk kochten om het te veranderen, maar de dame daar zei dat ze het niet kon veranderen zonder...de factuur die ons een dag eerder niet was gegeven. 'Geen factuur geen uitwisseling', zei ze. laat je niet misleiden door de mooie ontwerpen, het materiaal is helemaal niet goed.Meer

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 17 februari 2018

Zeer tevreden met de acht stukken die we kochten, waaronder kleine madeliefringen, parelkettingen en halfedelstenen hangers. Alle mooie, moderne ontwerpen en uitstekende kwaliteit, om nog te zwijgen van de redelijke prijzen! LM van U. K.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 10 februari 2018

Prachtig personeel, super ontwerpt geweldige waarde. Het is zo moeilijk om te kiezen dat je er uiteindelijk een paar koopt. Ik hou ervan in Sanur over de weg van Hardy's supermarkt zijn zowel Blink en Kapal Laut. Er is een andere winkel in Sanur die...een soort van einde van de lijn of korting was die geweldig was. Het heeft nu allemaal dezelfde producten als de andere winkel en is bij de avondmarkten in Sanur. Het is over de weg van BAWA zodat je kunt bezoeken en de dieren kunt helpen om jezelf te belonen met mooi zilver. Ik ben dol op deze winkelsMeer

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik had nooit gedacht dat ik een dergelijke vernietigende recensie over Kapal Laut zou schrijven. Alles was geweldig totdat het niet was. Ik ben nu ongeveer 5 jaar lang een trouwe klant van Kapal Laut. De meeste van mijn vrijetijdskleding draag ik uit hun winkel...en ik bezit de meeste van hun ring 'modellen' en een paar van hun kettingen en oorbellen. Elke keer dat er iets nieuws uitkomt; Ik stop het meestal de volgende keer dat ik op Bali ben. Ik was ondubbelzinnig duidelijk dat ik deze winkel nooit meer zou bezoeken na recente gebeurtenissen. Ik kocht een nieuw 'model' op mijn eerste dag terug op Bali; Kapal Laut is meestal een van mijn allereerste stops. De volgende dag merkte ik dat een deel van de zirkonia's eruit was gevallen, ik dacht er niet veel aan, omdat ik in het verleden niet veel problemen met de klantenservice bij Kapal Laut had gehad. Ik keerde terug naar de winkel en kreeg een vervangende ring binnen 7 dagen na aankoop; dit is hun SOP (standaard bedieningsprocedure). Op dit moment kocht ik een ander van hetzelfde 'model' om te stapelen, omdat ik het ontwerp erg goed vond. Niet lang daarna waren er stenen uit de vervangende ring en de nieuwe ring gevallen. Nog geen paar dagen later was ik terug. Deze keer hebben ze het verzonden voor reparaties. Ik had hier geen probleem mee, alles leek in orde en ik vroeg specifiek om naar de sluitingen te kijken die de stenen vasthielden omdat dat de oorzaak was van het probleem. Ik had het gevoel dat ik op dat moment werd begrepen. De ringen kwamen binnen redelijke tijd terug, maar de gespen waren niet veranderd. Ik was niet erg in de war omdat ik voelde dat ze het probleem hadden verholpen en de ringen gerepareerd waren. Minder dan 48 uur later waren beide ringen weer begonnen stenen te verliezen. Tegen die tijd was ik op Nusa Penida en kon niet onmiddellijk terugkeren. Toen ik terugkwam, nam ik de ringen terug naar de winkel en deze werden opnieuw vervangen. Nog geen twee uur later waren de stenen uit één ring eruit gevallen. Ik lunchte en dutte gedurende deze tijd. Ik ging meteen terug naar de winkel en was weer aan het telefoneren met de manager. Ik vroeg en stelde tal van oplossingen voor, waaraan iedereen werd ontzegd. Het personeel bleef me vertellen dat ik een ander 'model' moest kiezen ongeacht het feit dat het product defect was en dat ik bij talloze gelegenheden had verklaard dat ik de meeste van hun producten al had en het me niet hielp om een ​​ander product te kiezen artikel. Uiteindelijk verloor ik geduld en vroeg om een ​​volledige terugbetaling, in welk stadium ze teruggingen naar hun SOP en er geen zouden betalen, zelfs nadat het zo ver was dat ik weigerde weg te gaan zonder één. Tijdens de saga vroeg ik zelfs of het bedrag op een tegoedbon van 12 maanden kon worden gezet die ik bij mijn volgende bezoek kon gebruiken. Ik kreeg te horen dat het bedrag slechts 3 maanden na de aankoopdatum geldig is voor ruilen en in geen geval kan de tijd worden veranderd. Ik begrijp de behoefte aan SOP's in mijn werk, maar om onder geen enkele omstandigheid te kunnen afwijken, is eenvoudigweg onredelijk en schandelijk. Ik walgde van hun flagrante veronachtzaming van een gebrekkig ontwerp en hun behandeling van de situatie. Zoals beloofd zal ik nooit meer teruggaan naar deze winkelketen.Meer

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 11 juli 2017

Kocht 2 paar oorbellen, wilde een 3 e paar kopen met de helft contant en een halve creditcard - werd geweigerd. Dit was teleurstellend toen ik uitlegde dat we die dag Bali verlieten, dus probeerden de laatste contanten te gebruiken.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 30 juni 2017

Ik koop er altijd tenminste 3 of 4 stuks unieke items wanneer we reizen naar Bali. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik heb nooit een probleem gehad met de verschillende items en nog steeds gek allemaal.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 7 november 2016 via mobiele applicatie

De sieraden is prachtig. We kochten een armband en een zilveren ring voor mij. Binnen 24 uur de ring netspanningscontrastekker. Ik werd geadviseerd naar stuur een foto en ontvangst wat ik deed. Helaas was ik te horen dat hun garantie omvat niet overzeese scheepvaart. De...kosten van verzending is meer dan de helft van de kosten van de ring! Toeristen lees hun beleid als u van plan bent een winkel daar.Meer

Datum van activiteit: november 2016
Kapal-Laut E, Manager van Kapal Laut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2016
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 13 september 2016

Ik heb opgekocht collecties van Seminyak store in de afgelopen 3 jaar en dragen regelmatig en hou van elk stuk. Het personeel was dezelfde meisjes als laatste keer in Bali en net zo vriendelijk en attent. Ik heb al mijn oog op een ander stuk...wat ik zal uitkijken naar het kopen op mijn volgende reis in een fe maanden. Dank ook aan de mooie personeel in Padma street waar ik kocht iets anders vandaag. Zeker een bezoek waard als u moderne zilveren sieraden.Meer

Datum van activiteit: september 2016
Kapal-Laut E, Manager van Kapal Laut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2016
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 9 september 2016

Elke keer dat ik bezoek Bali ik ga altijd naar de Kapal Laut winkels. Ze hebben een groot scala aan sieraden en enkele zeer unieke stukken. ik hou van de verschillende reeksen die ze hebben, dit jaar was ik aangetrokken tot de parel bereik ik...heb gekocht een aantal items over tijd en heb altijd blij met hen. het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk en de prijzen zijn zeer redelijk. Al met al een geweldige plek om te winkelen.Meer

Datum van activiteit: september 2016
Kapal-Laut E, Manager van Kapal Laut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2016
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 7 juli 2016 via mobiele applicatie

Ik hou mijn sieraden om zo te komen over dit winkeltje was een geweldige vondst voor mij. Personeel zeer beleefd, vriendelijk en behulpzaam. Prachtige zilveren en parels die mijn favoriet. Ik kocht een prachtige ring waar ik van hou. Ill be back in 2017. Kan...niet wachten, al van plan mijn volgende aankoop.Meer

Datum van activiteit: juni 2016
Kapal-Laut E, Manager van Kapal Laut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2016
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 258 hotels in de buurt
Sol House Bali Kuta by Melia Hotels International
710 beoordelingen
op 0,09 km afstand
Ramayana Resort & Spa
1.791 beoordelingen
op 0,13 km afstand
Ida Hotel
580 beoordelingen
op 0,15 km afstand
Yulia Beach Inn
438 beoordelingen
op 0,17 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 1.173 restaurants in de buurt
Flapjaks
1.236 beoordelingen
op 0,12 km afstand
Bluefin Japanese Fusion and Lounge
636 beoordelingen
op 0,16 km afstand
Al Dente Kitchen and Bar
491 beoordelingen
op 0,13 km afstand
Gabah Restaurant & Bar
986 beoordelingen
op 0,09 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 763 attracties in de buurt
Bali Sea Turtle Society (BSTS)
452 beoordelingen
op 0,22 km afstand
Matahari Kuta Square
183 beoordelingen
op 0,06 km afstand
Kuta Square
2.214 beoordelingen
op 0,04 km afstand
Kuta Art Markets
143 beoordelingen
op 0,09 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Kapal Laut.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings