Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Over Minerva Bootverhuur
Vaar met een Minerva boot en ontdek het historische centrum van Gent en de mooie Leie. Vaar met uw vrienden, collega’s of familie voor enkele uren of een volledige dag de toeristische Leie op. U vaart er in alle rust langsheen prachtige tuinen en voorbij de schilders dorpen St.-Martens-Latem en Deurle. Dagelijks kunnen ook cabrio boten en familie boten het historische centrum van Gent verkennen. Ons aanbod * standaard boten/cabrio’s tot 4 personen, familie boten tot 5, 6 en 8 personen * Zeer eenvoudige bediening * Geen vaarbrevet of ervaring vereist (min. 18 jr.) * U komt geen sluizen of draaibruggen op de vaarroute tegen * Huisdieren zijn niet toegelaten in de boten * Bekwaam personeel aanwezig voor alle nuttige info, raad en aanwijzingen U vind ons in de minerva-haven, op de hoek van de Coupure Rechts 2A en de Lindenlei Reservatie gewenst. Open 1/4 – 1/11 Alle dagen 10u00-20u00 Juli-aug. 09u00-21u00 Andere dagen en uren op aanvraag
Meer lezen
Opent over 11 min
Openingstijden vandaag: 09:00 - 21:00
Alle tijden bekijken

Minerva Bootverhuur
Boeking niet beschikbaar op Tripadvisor

Op zoek naar andere opties die u nu kunt boeken?
60beoordelingen2vragen en antwoorden
Waardering van reizigers
  • 26
  • 21
  • 0
  • 0
  • 13
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Mieke heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
1 bijdrage
Fijne ervaring tot je boot aflevert, dan word je 100 euro aangerekend voor enkele schrammen die wij niet kunnen veroorzaakt hebben. Zonde van het geld. Geen tweede keer
Meer lezen
Datum van activiteit: september 2020
Nuttig
Delen
Lotte Herregods heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
2 bijdragen
Kleine schrammetjes opgelopen bij vertrek (zie foto en zoom goed in op getal 20) bij terugkomst aan Minerva werd €100 aangerekend voor opgelopen schade en franchise kosten, waarop 5 personeelsleden van Minerva ook aangeven dat dit niet correct is.
Meer lezen
Datum van activiteit: september 2020
Nuttig
Delen
Niels V heeft een beoordeling geschreven aug. 2020
België5 bijdragen1 nuttige stem
Efficiënt vertrek en aankomst. Goede briefing bij vertrek en een prachtige tocht. Boten zijn correct uitgerust.
Meer lezen
Datum van activiteit: augustus 2020
Nuttig
Delen
San heeft een beoordeling geschreven aug. 2020
Melsele, België3 bijdragen
Genoten van een heerlijke zomerse voormiddag! Vriendelijke,spontane jongens,rustige uitleg en alles tussen klanten door gepoetst en ontsmet! Tot snel!
Meer lezen
Datum van activiteit: augustus 2020
Nuttig
Delen
JoeryVN heeft een beoordeling geschreven aug. 2020
Oostende, België21 bijdragen3 nuttige stemmen
Moest ik minder kunnen geven, deed ik het. Situatie: Mijn partner neemt via het contacformulier contact om een 4 a 8 uurtjes met een mooie sloep te kunnen varen op deze zondag. Zij laten ons vriendelijk weten dat dit jammergenoeg niet mogelijk is, per telefoon, een jong meisje, en dat alles volzet is. maar dat de week erop 4 uur wel mogelijk is maar dan tussen 11 en 15uur. We geven ons akkoord telefonisch. We krijgen daarna een bericht op ons eerste bericht dat dit weekend niet mogelijk is en alles volzet is. Daarna hebben we een aantal gemiste oproepen en bellen we terug omdat we ineens een bevestingsmail krijg voor volgende week zondag maar dan van 9 tot 11. Daar dit niet binnen onze verwachtingen ligt krijgen we medewerker 1 aan de lijn, die geen idee heeft waarover het gaat, maar het allemaal grondig navraagt, op wie zijn naam, van hoe laat tot hoe laat etc... na heel de uitleg 2 keer te doen (slecht verstaanbaar door drukte) krijg ik medewerker 2 aan de lijn, die me heel het verhaal, ook 2 keer laat doen, die geeft me uiteindelijk de zaakvoerder uit, die het verhaal voor de 5de keer dan aanhoort en het opzoekt... Hij legt uit dat er geen boeking is, dat het niet kan etc... wij geven aan welke informatie ons gegeven is... waarop we behandeld worden als ordinaire leugenaars die een verhaal verzinnen. Na 5 keer het verhaal te doen, en geconfronteerd te worden met de "zaakvoerder" laat ik weten dat ze de boeking mogen laten vallen, waarop ik als antwoord krijg "Geen probleem hoor, we verhuren het dan wel aan iemand anders" maar op een manier die aangeeft: Whatever gast, kan mij het schelen. bon, tot daar de ervaring? nee hoor De zaakvoerder belt me nog eens terug om nog maar zijn gelijk te komen halen, nergens komt het in zich op dat er misschien iemand foute informatie heeft doorgegeven of een fout kan gemaakt worden, het is vooral om te zeggen wat da zij wél gedaan hebben... klantenservice? nee nee, tis gewoon graag gelijk hebben. te vermijden, zelfs voor gentenaars.
Meer lezen
Datum van activiteit: augustus 2020
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Vorige