Flixbus
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.

De beste manieren om attracties in de buurt te ervaren

De omgeving
Routebeschrijving
  • Cour Saint-Émilion • 6 minuten lopen
  • Bercy • 7 minuten lopen
Rechtstreeks contact opnemen

We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
1.5
1,5 van 5 bollen741 beoordelingen
Uitstekend
32
Heel goed
39
Voldoende
29
Slecht
50
Vreselijk
591

marian
Brugge, België3 bijdragen
3,0 van 5 bollen
okt. 2023 • Alleen
Met Flixbus vanuit Brugge naar Parijs. Gezien de erg dure thalys (nu eurostar) tickets besloot ik om Flixbus eens te proberen. Ik had een plaats op de eerste rij gereserveerd. De prijs was ok.
De bus was stipt op tijd en netjes!
De chauffeur sprak geen woord, maar ok.
De rit verliep vlotjes, ik kon zelfs een dutje doen!
Aangekomen in Parijs volgens de planning.
Het flixbus station in Bercy is geen pretje. Donker, vuil, onveilig... ik zou daar s avonds niet willen zijn.
Door het park daar maar naar de metro. Ik had toch wel een klein uurtje nodig om in het centrum te geraken (place de clichy). Dat was een tegenvaller...
Besluit : Het is te doen - maar toch liever met Thalys volgende keer.
Geschreven op 29 oktober 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Janneke A
1 bijdrage
4,0 van 5 bollen
okt. 2023 • Zaken
De bus was keurig op tijd. Vriendelijke chauffeurs. Op de heenweg hadden we een andere bus dan geboekt met krappe beenruimte. Op de terugweg wel de juiste bus, maar halverwege wel naar een andere moeten overstappen omdat de gangverlichtig en USB poortjes niet werkten. Die stond wel direct klaar. Verder prettig om af en toe te stoppen voor toiletbezoek of wat te eten of drinken. De chauffeurs gaven duidelijk aan na hoeveel minuten de bus weer ging rijden en dat klopte telkens ook. Dus al met al wel een positieve ervaring zeker gezien de lage prijs.
Geschreven op 27 oktober 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

lekkeruiteten123
49 bijdragen
3,0 van 5 bollen
aug. 2023 • Alleen
Vanuit Santiago de Compostella heb ik de bus genomen naar Bordeaux. Ik vond het niet goedkoop, rond de 120 euro. De bus was op tijd. Er zaten 3 chauffeurs op. Ze hebben goed gereden. Er waren voldoende toilet pauzes. I geval van nood kun je ook in de bus gaan. Ik ben om half 12 in de ochtend opgestapt en de volgende dag om 1.15 uur in Bordeaux aangekomen. 13 uur in een bus zitten is niet comfortabel, maar dat is in geen enkele bus. Ik zou voldoende eten en drinken zelf meenemen. Met lunch hadden we een pauze van 30 minuten. Daarna een paar keer 15 minuten pauzes met toilet en eet en drink faciliteiten. Echt schoon was de bus niet.
Geschreven op 19 augustus 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

FrequentFlier796283
Den Haag, Nederland1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
aug. 2023 • Vrienden
Je gelooft het niet! De chauffeur van Flixbus laat gewoon twee 16-jarige Nederlandse jongens staan in Bayonne. Ze hadden een surfboard mee en dit mag volgens de kleine lettertjes blijkbaar niet.

Extra (sport)bagage was geboekt (en betaald) met de maximale omvang van max 240 cm en 30 kg. Nergens in de boeking stond een opmerking dat surfboards zijn uitgesloten of een verwijzing dat er uitzonderingen zijn. Dit staat blijkbaar wel in het help menu. Het bijzondere is dat de boards op de heenweg wel mee konden. Hiervoor
moest overigens nog wel wat extra’s aan de chauffeur betaald worden,
cash. Bijzonder. Daardoor werd ook niet eerder duidelijk dat surfboards niet mee mogen.

De jongens hebben nu een ander vervoermiddel moeten regelen en veel extra kosten gemaakt. Buiten het feit dat het niet mee mogen nemen van een surfboard heel onduidelijk is, is het ongelooflijjk dat de chauffeur twee 16 jarige jongens bij de bushalte op een verlaten busstation in Zuid Frankrijk laat staan, in de avond. Ik kan hier met mijn verstand niet bij hoe onverantwoord dit is. En alle stress die hierbij kwam kijken laat ik nog maar achterwege.

Flixbus, ik beveel niemand aan gebruik van jullie te maken. Wat een schandalige service.
Geschreven op 19 augustus 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Chloë R
3 bijdragen
1,0 van 5 bollen
jul. 2023 • Stellen
We hebben de Flixbus van Brussel naar Parijs genomen. Stopcontacten werkte niet, er was geen wifi zoals beloofd. De bagage wordt niet gecontroleerd dus kan ten alle tijde gestolen worden. Bij de terugrit van parijs naar brussel hebben we een vertraging opgelopen van een uur omdat de chauffeur eerst zei dat we 20min pauze gingen houden. Maar dan hebben we uiteindelijk een uur op de parking gestaan zonder enige informatie.
Geschreven op 12 juli 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Nikita
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
jun. 2023 • Gezinnen
Slechtste service! Via telefoon, mail en persoonlijk.

Aangekomen in Parijs, is mijn bagage gestolen uit de bus.
De medewerkers van de bus geven random je koffer aan iemand.
Op dat moment zie ik de persoon weg rennen met mijn koffer. Mijn eerste instinct is om er achter aan te rennen. Helaas in de menigte de persoon uit het oog verloren.
Ondertussen stond mijn moeder nog te wachten bij de Flixbus. En sprak de medewerkers aan.
Ze gaven mij en mijn moeder het gevoel dat het hun niet interesseerde.
Ze gingen ons niet helpen. Niet persoonlijk maar ook niet met eventuele informatie, om te bellen met Flixbus. Deze informatie heb ik tevens zelf moeten zoeken (telefoonnummer en e-mail) wat niet heel gemakkelijk was.

Aan de lijn spraken ze Engels. De mevrouw gaf aan niks voor mij te kunnen betekenen. Op het aangeven na dat ik het “verloren bagage “ formulier in kon vullen.

Door deze situatie wou ik niet meer terug met de bus. Ze gaf aan (via de telefoon) dat ik de reis dan kon annuleren het beste, en een refund formulier kon invullen.

Op en neer gemaild met Flixbus. En ik krijg mijn geld niet terug.
Ik zou de voucher aan mijn familie en vrienden kunnen geven als zij wel met Flixbus willen reizen. Natuurlijk na deze ervaring willen zij niks te maken hebben met Flixbus.

Het enige wat ik vraag is mijn terugreis (de reissom) terug.
En dat doen ze niet.

Slechte service!
Op de stop in Lille- Parijs (waar de buschauffeur het inzicht heeft over de bagage) is er ook bagage gestolen van een jongen die uitstapte. De buschauffeur zei dat hij er niks aan kon doen. Sloot de bus af. En we rezen verder. Die jongen stond daar op het station zonder bagage.

Wauw! Flixbus nooit meer.
Geschreven op 26 juni 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

markieDicos
Alkmaar2 bijdragen
1,0 van 5 bollen
mei 2023
Ga nooit met Flixbus. Je reserveert voor fietsen en dan zegt chauffeur zonder enig medeleven dat je niet mee kan want de fietsen passen niet op de drager. Zelf bedacht om de banden leeg te laten lopen, toen ging het wel. Maar de chauffeur zou gewoon wegrijden en mijn vrouw en mij midden in de nacht op Amsterdam Sloterdijk achterlaten!!! Terwijl we twee weken fietsvakantie hadden gepland met geboekte hotels etc! Het interesseert ze helemaal niets! En er was heel veel plaats in het ruim maar daar de fietsen dan maar leggen wilden ze ook niet, ook niet toen ik zei dat ik er dan uit zou stappen als er een volgende halte te veel bagage bij moest (dan was ik in ieder geval in Duitsland en kon wellicht laatste stuk met de trein gaan)

Vervolgens kwamen we in de bus (die trouwens veel te laat was) en zochten we onze gereserveerde plaatsen. Werd ons doodleuk verteld dat ze niet deden aan nummers (we hadden betaald voor reservering!!). Geen excuses, geen uitleg, zoek maar een plekje naast iemand anders, want naast mijn vrouw ging niet meer omdat er nergens 2 lege stoelen naast elkaar meer waren.

En als je dan achteraf op zijn minst de 5,98 terug wil die je betaalt hebt voor de zitplaatsreservering, kun je eindeloos gaan mailen, maar het enige dat je krijgt is een voucher terwijl je nooit meer met Flixbus mee wil!! Wat een baggerbedrijf is dat zeg.

En o ja, in totaal in 3 flixbussen geweest en alle keren norse, onaardige rotmensen die je geen blik waardig keuren.
Geschreven op 6 juni 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

David E
Haarlem, Nederland3 bijdragen
1,0 van 5 bollen
apr. 2023 • Alleen
Ik zou op 21 april de bus naar Frankfurt nemen met mijn fiets. Ik had daarvoor in de app geboekt. Omdat de reputatie van Flixbus onder fietsers zeer matig is, ben ik zelfs nog langs het kantoortje op Amsterdam Sloterdijk geweest om het met ze te bespreken. Maar daar wisten ze zeker dat als je voor je fiets boekt dan je die dan mee kunt nemen. Affijn, ik kom om half acht 's morgens op het busplatform Sloterdijk aan en ja hoor, geen busrek achter op de betreffende bus. De zeer onvriendelijke buschauffeur die amper een woord Engels sprak was heel kortaf en z'n reactie was eigenlijk van 'Zoek het zelf maar uit, je gaat niet mee". En Flixbus zelf is op zo'n moment op dat tijdstip ook niet bereikbaar. Ik vind het zeer kwalijk dat ik wél kan boeken voor mijn fiets maar die in de praktijk niet mee kan nemen. Al mijn fietsplannen werden hierdoor in de war geschopt. Het duurt vervolgens bijna een week voordat je een inhoudelijke reactie krijgt. Ze willen je wel het geld van je boeking teruggeven maar enige verantwoordelijkheid nemen voor de problemen die ze met hun misleidende boekingssysteem veroorzaken doen ze verder niet.
Ze hopen dat ik nog een keer met ze wil reizen want dit gebeurt normaliter nooit schrijven ze. Nou wat denk je GVD zelf?
Geschreven op 28 april 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

Kaat
6 bijdragen
4,0 van 5 bollen
okt. 2022
We zijn via de Flixbus van Brussel-Noord naar Parijs gereisd. Op de bus mocht je eten. Tijdens de rit stopte de chauffeur ook aan een tankstation waar je even naar het toilet kon en/of eten kopen. Het was proper in de bus en de chauffeur reed goed en het was veilig. Bij de terugweg reden we van Parijs naar Brussel-Noord. De bus was op tijd vertrokken maar was 18 minuten te laat aangekomen en had dit tijdens de rit ook niet aangegeven.
Geschreven op 26 oktober 2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

jessicakenis
Herk-de-Stad, België14 bijdragen
3,0 van 5 bollen
okt. 2022
Wij zijn met en groepje van 7 personen naar Parijs geweest met de Flixbus. Over het algemeen had ik een vrij fijne ervaring, er is niks vreemds of slecht gebeurd. Het enigste waar je een beetje voor moet oppassen is, sommige stoelen zijn gereserveerd. Deze staan iets meer naar achter, om meer comfort te hebben. Let dan wel op dat als je achter zo een stoel zit dat je ruimte minder word. OP de heenreis zaten mijn vriendin en ik achter zo een stoeltjes. Dit was niet comfortabel dus zijn we op de terugreis op andere stoeltjes gaan zitten. Maar voor de rest vond ik het vrij oké en zeker voor zo een goedkope prijs! Voor €20 heen en terug heb ik echt wel niet te klagen
Geschreven op 26 oktober 2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.

1-10 van de 178 resultaten worden getoond
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Flixbus (Parijs) - Alles wat u moet weten VOORDAT je gaat (met foto's) - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Flixbus