Flixbus
Flixbus
1.5
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.
De beste manieren om attracties in de buurt te ervaren
Ben je op dit moment op reis?
Help ons ervaringen te vinden die voor jou beschikbaar zijn.
De omgeving
Adres
Routebeschrijving
- Cour Saint-Émilion • 6 minuten lopen
- Bercy • 7 minuten lopen
Rechtstreeks contact opnemen
Het beste in de buurt
We classificeren deze restaurants en attracties door de beoordelingen van onze leden af te wegen met hoe dicht ze bij de locatie gelegen zijn.
Restaurants
10.000 binnen 5 km
Attracties
4.851 binnen 10 km
Bijdragen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
1.5
1.450 beoordelingen
Uitstekend
57
Heel goed
51
Voldoende
41
Slecht
93
Vreselijk
1.211
Anna
15 bijdragen
feb. 2025 • Stellen
Persoonlijk zou ik nooit in een flixbus stappen. Op de weg kom ik ze regelmatig tegen en de meeste rijden “bijzonder gevaarlijk” zachtjes uitgedrukt. Wij zijn net bijna van de weg gereden door bus 226 op de A27 richting Breda. Bizar !
Geschreven op 27 februari 2025
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
J L
1 bijdrage
feb. 2025 • Gezinnen
Lang verhaal, maar alsjeblieft lees dit en maak niet dezelfde fout lui. Wees gewaarschuwd.
Aangaande traject: Rotterdam-parijs (retour, beide ‘s nachts)
Met 3 verschillende Flixbussen gereden op dit avontuur, maar dit laat ik me dus echt nooit meer overkomen:
-Het personeel:
Het is een kansspel wat voor duo verantwoordelijk is voor jouw busreis. Variërend van enigszins gestructureerd en oplettend bij de bagageruimen, tot aan “Habbi en Babbi” die geen enkele keer de moeite doen jouw bagage in het ruim in de gaten te houden tijdens alle tussenstops. Je spullen zijn NIET veilig in het ruim beneden.
Het derde Poolse duo op de terugrit bevatte 1 professionele chauffeur die de rit vertrouwelijk aftrapte, afgewisseld door een man op leeftijd die me het gevoel gaf dat hij van zijn ervaren collega via verbale instructies een tweede rijles op de touringcar kreeg.
-WC’s:
Zijn niet aanwezig of verstopt (lekkere dode mus is dat), succes met ophouden.
Ik heb een reiziger de bus zien missen doordat de buschauffeur eerder vertrok dan de “10min pauze” die hij omriep.
-De luchtkwaliteit:
Het klimaat in de bus is bijzonder slecht. Het is zo warm en uitgedroogd door de verwarming dat je je na een uur voelt als die pikzwarte frietkruimels in je Philips airfryer die al wekenlang meegebakken worden, omdat je te lui bent deze schoon te maken.
Dit dachten we te tackelen door de chauffeur te vragen hier iets mee te doen, maar elke keer als de bus opnieuw opstart doet dit zich opnieuw voor.
-Gereserveerde zitplaatsen:
Voor wie nog leest, I’m saving the best for last.
Aangezien ik een medereiziger had met wagenziekte, besloten we stoelen vooraan te boeken. Guess what: AL ONZE 4 STOELEN VOORAAN WAREN KAPOT. Als in; er stonden 4 rugleuningen met los op de grond resten van de zitkussens. HOE DAN.
Nu vraag ik het Flix duo wat we hieraan gaan doen. Oh dames en heren fasten your seatbelts (de mijne was namelijk twee van de drie keer defect, hoe verzin je het): De beste man zegt dat ik maar een andere stoel moet zoeken dan mijn gereserveerde stoelnummers én vertrekt 10min eerder dan gepland. Terwijl de bus onnodig snel wegtrok, zag ik dat drie mensen die richting de bus renden op het donkere en grimmige Rotterdam Zuidplein, werden achtergelaten. Dat lijkt me echt een fijne plek om ‘s nachts gedumpt te worden doordat je Flixbus te vroeg wegrijdt, met als waarschijnlijke reden dat jouw plaatsen zijn weggegeven aan andere reizigers wegens een ad-hoc louche oplossing.
Ik hoor jullie denken, dan neem je toch lekker contact op met de klantenservice? Maar ik heb al teveel woorden vuilgemaakt aan deze review. Zoek zelf voor de gein eens naar een review of twee daarover, dan weet je wat ik bedoel.
Ik zie deze aasgieren niet veranderen van modus operandi. Niet zonder een zwaargewicht zoals Tim Hofman, Kassa of de NVWA. Dat dit kan in de Benelux doet me oprecht versteld staan.
Aangaande traject: Rotterdam-parijs (retour, beide ‘s nachts)
Met 3 verschillende Flixbussen gereden op dit avontuur, maar dit laat ik me dus echt nooit meer overkomen:
-Het personeel:
Het is een kansspel wat voor duo verantwoordelijk is voor jouw busreis. Variërend van enigszins gestructureerd en oplettend bij de bagageruimen, tot aan “Habbi en Babbi” die geen enkele keer de moeite doen jouw bagage in het ruim in de gaten te houden tijdens alle tussenstops. Je spullen zijn NIET veilig in het ruim beneden.
Het derde Poolse duo op de terugrit bevatte 1 professionele chauffeur die de rit vertrouwelijk aftrapte, afgewisseld door een man op leeftijd die me het gevoel gaf dat hij van zijn ervaren collega via verbale instructies een tweede rijles op de touringcar kreeg.
-WC’s:
Zijn niet aanwezig of verstopt (lekkere dode mus is dat), succes met ophouden.
Ik heb een reiziger de bus zien missen doordat de buschauffeur eerder vertrok dan de “10min pauze” die hij omriep.
-De luchtkwaliteit:
Het klimaat in de bus is bijzonder slecht. Het is zo warm en uitgedroogd door de verwarming dat je je na een uur voelt als die pikzwarte frietkruimels in je Philips airfryer die al wekenlang meegebakken worden, omdat je te lui bent deze schoon te maken.
Dit dachten we te tackelen door de chauffeur te vragen hier iets mee te doen, maar elke keer als de bus opnieuw opstart doet dit zich opnieuw voor.
-Gereserveerde zitplaatsen:
Voor wie nog leest, I’m saving the best for last.
Aangezien ik een medereiziger had met wagenziekte, besloten we stoelen vooraan te boeken. Guess what: AL ONZE 4 STOELEN VOORAAN WAREN KAPOT. Als in; er stonden 4 rugleuningen met los op de grond resten van de zitkussens. HOE DAN.
Nu vraag ik het Flix duo wat we hieraan gaan doen. Oh dames en heren fasten your seatbelts (de mijne was namelijk twee van de drie keer defect, hoe verzin je het): De beste man zegt dat ik maar een andere stoel moet zoeken dan mijn gereserveerde stoelnummers én vertrekt 10min eerder dan gepland. Terwijl de bus onnodig snel wegtrok, zag ik dat drie mensen die richting de bus renden op het donkere en grimmige Rotterdam Zuidplein, werden achtergelaten. Dat lijkt me echt een fijne plek om ‘s nachts gedumpt te worden doordat je Flixbus te vroeg wegrijdt, met als waarschijnlijke reden dat jouw plaatsen zijn weggegeven aan andere reizigers wegens een ad-hoc louche oplossing.
Ik hoor jullie denken, dan neem je toch lekker contact op met de klantenservice? Maar ik heb al teveel woorden vuilgemaakt aan deze review. Zoek zelf voor de gein eens naar een review of twee daarover, dan weet je wat ik bedoel.
Ik zie deze aasgieren niet veranderen van modus operandi. Niet zonder een zwaargewicht zoals Tim Hofman, Kassa of de NVWA. Dat dit kan in de Benelux doet me oprecht versteld staan.
Geschreven op 25 februari 2025
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marjolein W
1 bijdrage
dec. 2024 • Stellen
Bij het boeken ging het al fout, we wilden graag onze vouwfietsen mee, maar het systeem bleef hangen.
Fluxbus bellen lukte niet, daarom mailen om dit later toe te voegen.
Eerst extra ruime bagage toegevoegd, maar ik moest toch de speciale bagage hebben, werd er gezegd.
Dit gedaan. Wederom moest ik extra betalen en het werd niet verrekend met de extra bagage, enfin het is voor de vakantie, dus vooruit dan maar. Uiteindelijk extra bagage kunnen toevoegen.
Aangekomen werd ons door een haast onbeschofte chauffeur meegedeeld dat hij de fietsen niet wilde meenemen. Ook niet toe ik hem de ticket liet zien waarop de speciale bagage stond toevoegd.
We hebben eieren voor ons geld gekozen en de fietsen maar laten staan. Nog voor we fatsoenlijk hadden plaatsgenomen vertrok de bus al, terwijl we ruim op tijd waren.
Melding bij flixbus gemaakt, was niet hun pakkie aan en wilden ons ook niet tegemoet komen. Terwijl we juist voor fluxbus hadden gekozen om de fietsen mee te nemen.
Ook terugreis, zit je heerlijk in de wietlucht.
Nlee, dit was voor ons de eerste keer Flixbus en meteen de laatste. Ik ben ruim 300 euro armer en heb niet de vakantie gehad die ik voor ovgen had.
Wij kiezen de volgende keer wel voor een alternatief.
Fluxbus bellen lukte niet, daarom mailen om dit later toe te voegen.
Eerst extra ruime bagage toegevoegd, maar ik moest toch de speciale bagage hebben, werd er gezegd.
Dit gedaan. Wederom moest ik extra betalen en het werd niet verrekend met de extra bagage, enfin het is voor de vakantie, dus vooruit dan maar. Uiteindelijk extra bagage kunnen toevoegen.
Aangekomen werd ons door een haast onbeschofte chauffeur meegedeeld dat hij de fietsen niet wilde meenemen. Ook niet toe ik hem de ticket liet zien waarop de speciale bagage stond toevoegd.
We hebben eieren voor ons geld gekozen en de fietsen maar laten staan. Nog voor we fatsoenlijk hadden plaatsgenomen vertrok de bus al, terwijl we ruim op tijd waren.
Melding bij flixbus gemaakt, was niet hun pakkie aan en wilden ons ook niet tegemoet komen. Terwijl we juist voor fluxbus hadden gekozen om de fietsen mee te nemen.
Ook terugreis, zit je heerlijk in de wietlucht.
Nlee, dit was voor ons de eerste keer Flixbus en meteen de laatste. Ik ben ruim 300 euro armer en heb niet de vakantie gehad die ik voor ovgen had.
Wij kiezen de volgende keer wel voor een alternatief.
Geschreven op 31 december 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Tour47270624427
1 bijdrage
aug. 2024 • Gezinnen
vreselijk ervaring. geen aanrader, misschien allen voor korte afstand. Ik ben van Antwerpen naar Polen noord vertrokken met drie kinderen, 24 uur onderweg. Er waren geen pauze , zelf korte voor toilet of eten en drinken kunnen kopen. wij moesten allemaal (van altijd volle bus )naar wc in de bus zelf. Het stank van die toilet was verschrikkelijk. en wij zaten echt dichtbij. het bus stopte allen om mensen af te zetten en instappen dus 5 min max., dus te kort om iets te gaan kopen of om naar normale wc gaan. Dus naar onze bestemming aangekomen met opgezwollen benen , dood moe van honger en dorst. wij hebben wat eten en drinken meegenomen maar niet voor de hele reis. aan Poolse grens zijn chauffeurs gewisseld, 2 van Lithuania en die konden maar in hun eigen taal praten. Ik ben niet boos op die mensen, die moesten hun job doen en volgens planning rijden om op de bus stoppen op tijd te zijn. Wij voelden ons als mensen in kooi opgesloten. Geen rekening met basis menselijk behoefte.
Geschreven op 24 september 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Danny T
1 bijdrage
sep. 2024 • Alleen
Het is makkelijk om slechte diensten te leveren als je de goedkoopste bent. Je weet toch dat mensen die het niet breed hebben geen andere opties hebben. Dit is geen review van een eenmalige ervaring. Keep up the good work! Btw, niet elke chauffeur drinkt en doet naar tegen zijn gasten, moet ook gezegd worden. Ps, hou ook rekening in Duitsland met racistische agenten met hun controles. Die zonder enig bewijs of aanleiding tegen je schreeuwen. Je uitkleden, laten bukken, kuchen en ballen optillen voor een groep agenten die overduidelijk machtsmisbruik vertonen. Ik ben een gast die netjes voor zijn kaart heeft betaald en beloond is met intimidatie. Bedankt voor een leuke toevoeging aan mijn welverdiende vakantie.
Geschreven op 23 september 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Thijs W
1 bijdrage
aug. 2024 • Alleen
Ik heb nog nooit een review geschreven maar FlixBus deed dat veranderen. Wat een verschrikkelijk bedrijf, al zou ik €200 toe krijgen zou ik niet nog een keer voet zetten in een van hun bussen. Bussen rijden te laat, onaardig personeel, airco werkt niet, ga zo maar door. Er wordt geadverteerd met “ruime zitplekken”, dat is het alles behalve, net een stel kippen in een overvolle ren. Het reserveren van stoelen is ook nutteloos want er zijn geen nummers in de bus en iedereen moet maar ergens gaan zitten. FLIXBUS IS EEN ABSOLUTE AFRADER!!
Geschreven op 22 augustus 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dana K
2 bijdragen
aug. 2024 • Vrienden
Tip voor iedereen: boek GEEN Flixbus!
Wat een vreselijk bedrijf is dit. Ik schrijf niet vaak een review, maar nu kan ik het gewoon niet laten.
Mijn eerste ervaring met Flixbus:
- Flixbus cancelt de reis zonder pardon slechts vier uur van tevoren, geen vergoeding
- Flixbus stelt een alternatieve reis voor waarbij je ipv een 11 uur lange reis, 21 uur zou moeten reizen, met extreem lange wachttijden 's nachts.
- stoelen reserveren is een scam: twee keer stoelen gereserveerd tegen relatief hoge kosten, twee keer geannuleerd door Flixbus. Krijg je je geld terug? Welnee. Je krijgt een 'tegoedbon' voor je volgende Flixbusreis. Alsof je Flixbus op deze manier ooit weer ga boeken. Pure geldklopperij, schandalig!
Ik raad iedereen aan om BlaBlaCar te boeken; dit vervoersbedrijf rijdt vaak dezelfde trajecten, hebben nettere bussen en beleefder chauffeurs, en cancellen niet zonder pardon een paar uur van tevoren je reis.
Verder hoop ik dat Flixbus dit leest en serieus gaat nadenken over hoe ze met hun klanten omgaan. Klanten zijn mensen, en mensen moet je respecteren. Jullie kunnen het niet maken om op deze manier een bedrijf te runnen.
Wat een vreselijk bedrijf is dit. Ik schrijf niet vaak een review, maar nu kan ik het gewoon niet laten.
Mijn eerste ervaring met Flixbus:
- Flixbus cancelt de reis zonder pardon slechts vier uur van tevoren, geen vergoeding
- Flixbus stelt een alternatieve reis voor waarbij je ipv een 11 uur lange reis, 21 uur zou moeten reizen, met extreem lange wachttijden 's nachts.
- stoelen reserveren is een scam: twee keer stoelen gereserveerd tegen relatief hoge kosten, twee keer geannuleerd door Flixbus. Krijg je je geld terug? Welnee. Je krijgt een 'tegoedbon' voor je volgende Flixbusreis. Alsof je Flixbus op deze manier ooit weer ga boeken. Pure geldklopperij, schandalig!
Ik raad iedereen aan om BlaBlaCar te boeken; dit vervoersbedrijf rijdt vaak dezelfde trajecten, hebben nettere bussen en beleefder chauffeurs, en cancellen niet zonder pardon een paar uur van tevoren je reis.
Verder hoop ik dat Flixbus dit leest en serieus gaat nadenken over hoe ze met hun klanten omgaan. Klanten zijn mensen, en mensen moet je respecteren. Jullie kunnen het niet maken om op deze manier een bedrijf te runnen.
Geschreven op 12 augustus 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Lotte
2 bijdragen
aug. 2024 • Stellen
Tip voor als je de flixbus neemt: als er in de app vertraging staat-> NIET OP VERTROUWEN !! Waarschijnlijk gaat je bus gewoon op het normale uur vertrekken en is die anders weg zonder je. (Dit hebben we 2x in 1 reis meegemaakt)
Geschreven op 10 augustus 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quest07067906991
1 bijdrage
jul. 2024 • Alleen
Moest ik 0 sterren kunnen geven dan deed ik dit. Ik had een reis geboekt van Brussel naar Spanje. Voor mijn reis heb ik een aantal mails ontvangen dat 1 van de bussen was geannuleerd. Dus nam ik contact op met de klantenservice waar ze mij verzekerde dat er waarschijnlijk een storing in het systeem was maar dat alles inorde was en ik ZEKER kon vertrekken… Niet dus!!! Toen ik wou instappen in de eerste bus zeiden ze doodleuk dat ik mijn reis had geannuleerd… Wat ik niet had gedaan!!! Bus chauffeur heel onvriendelijk en klantendienst amper bereikbaar en slecht opgeleid!!! Het enige pluspunt is dat ze mijn reis hebben terugbetaald.
Geschreven op 3 augustus 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Maite S
2 bijdragen
jul. 2024 • Vrienden
Dit is deel 2 van mijn ervaring! Als eerste wil terug komen op de stinkende toiletten. De stank was zeer onhygiënisch, ongezond en vooral onverantwoord! Ik heb 19 uur in die stank gezeten en heb die dag vaker moeten overgeven. Ten tweede was de chauffeur aan het lachen met het feit dat er een lek zat in het plafond! Nogmaals zeer onverantwoord en gevaarlijk! We werden niet serieus genomen ookal stond onze gezondheid op het spel. Niet te vergeten dat de volgende bus ook een lek had! Ik snap niet hoe dit probleem nog niet aangepakt is. Doorheen de reis hebben meerdere camions naar ons geclaxonneerd, omdat de chauffeur niet recht reed! Dit gaf ons allen een zeer ongerust gevoel voor de rest van de rit. We zijn een groep vrienden dat 24 uur lang op de bus zit en vanaf dat we rustig aan het praten waren met elkaar werd ons waarschuwend gezegd dat we stil moesten zijn. Op de eerste bus konden onze stoelen niet naar achter, maar die voor ons wel. Dit gaf ons zeer weinig ruimte en geen slaap. De airco stond veel te hard, waardoor het niet lukt om hier goed te slapen, maar wel ziek worden! We kwamen nog maar op de bus en er lagen al chips op de grond! Duidelijk niet gekuist! Tijdens een pauze van 20 minuten zagen we de bus na 5 minuten wegrijden. Je zag dat iedereen stress kreeg en dacht dat de bus vertrokken was zonder ons, maar de bus ging opeens veel verder staan. Zonder iets te melden! Ik heb me nog nooit in mijn leven zo ongelofelijk ongemakkelijk en onveilig gevoeld! Er moet in actie geschoten worden!
Groetjes Miguel
Groetjes Miguel
Geschreven op 22 juli 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hello there. Today we came from Paris with kaiserslauterne bus N90. We left our backpack on the bus. We immediately called customer service. They made us fill out forms. Actually, they could have contacted the driver, but it wasn't done. We have some very valuable things in it. The drivers were Turkish. Please help us! We know where it is, we called quickly. But it didn't. Flixbus should have solved this immediately. He had to talk to the driver. Please find our bag.
Geschreven op 11 november 2019
Hello there. Today we came from Paris with kaiserslauterne bus N90. We left our backpack on the bus. We immediately called customer service. They made us fill out forms. Actually, they could have contacted the driver, but it wasn't done. We have some very valuable things in it. The drivers were Turkish. Please help us! We know where it is, we called quickly. But it didn't. Flixbus should have solved this immediately. He had to talk to the driver. Please find our bag.
Geschreven op 11 november 2019
Try e- mailing them every week. I did that after having been told , "Sorry, it is lost." The bus organization of which I suppose OuiBus is a member, emailed me after my 4th notification of lost luggage, that "Congratulations, your bag has been found". This happened 3 weeks after the incident. I called the credit card company to tell them and asked that they send to me. This may have been a very honest error on my part. They have a concierge service to have lost bags that have been found contact the place it is being stored, in my case,it is being held , not in Paris where I was headed but in a tiny village near Nancy, in eastern France. They want to charge me over $280. to have it sent back to me in the USA using the companies like FedEx and DHL instead of being willing to send via Post Office which would be a lot cheaper. The credit card company so far does not want to pay for shipping even though this would cost them far less than the claim for completely lost luggage. If I could go there and collect the suitcase, I would but this is very far from Paris and I am in New York. I am tempted to abandon the luggage but know that they will sell it and keep the money. They will win either way! So, you will probably find out oabout your bag but it may cost you a lot of money and aggravation. Their systems for tracking and retrieving lost luggage are archaic and again I will state, never again will I travel on a bus with a suitase, onlhy a small carry-on. good luck.
Geschreven op 30 november 2019
Bonjour,
Cela fait 8 jours et je n'ai encore pas récupéré mes bagages !
et vous ne répondez pas à mes mails
Geschreven op 28 september 2019
Bonjour Jean B,
Je ne vous ai pas interpellé !
Voyez avec le site...
Cdlt
Geschreven op 28 september 2019
Is there usually enough space to take 2 seats and sleep on a night trip?
Geschreven op 25 augustus 2019
What is the departure address for flix bus paris we travelling to London
Geschreven op 7 juni 2019
Hello,
The address is 208 Quai du Bercy, 75012. The metro station is Bercy.
Make sure you label your luggage before it is stowed. Make it blatantly obvious that it is like no other suitcase because there are many incidents of lost or stolen luggage. There is little to no security of the baggage department in the bus. Be careful and enjoy your holiday.
Kind Regards
Geschreven op 9 juni 2019
Hallo , wij willen voor een trip maken naar Parijs omdat we kaarten gewonnen hebben met veilingen afvaart de seine . Welke halte moeten we hiervoor nemen ? Zouden in de buurt wel willen overnachten .
Geschreven op 7 april 2019
Hi. With the recent unrest in Paris, are buses operating to Bercy as usual? I have a ticket from London to Paris in about ten days (during a weekday, an overnight bus) and I am concerned if the bus does not operate. Has anyone taken the bus in the past month? Thanks.
Geschreven op 9 december 2018
The rioting is Saturdays only (weird but true) so it will be fine.
Geschreven op 9 december 2018
1-10 van de 11 resultaten worden getoond
Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.
Gerelateerde verhalen
*Meestal snel volgeboekt: Op basis van de boekingsgegevens van Viator en gegevens van de provider van de afgelopen 30 dagen raakt deze ervaring waarschijnlijk volgeboekt via Viator, een bedrijf van Tripadvisor.
Is dit je Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim je vermelding