Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend15%
  • Heel goed3%
  • Gemiddeld1%
  • Matig5%
  • Vreselijk76%
Over
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
jan
feb
mrt
Contact
203-205 The Vale | The Vale Business Centre, Londen W3 7QS, Engeland
Website
+44 20 8992 6364
Bellen
Deze vermelding verbeteren
Populaire tours & activiteiten in en om Londen
vanaf 27,92 US$
Meer info
vanaf 27,92 US$
Meer info
vanaf 18,65 US$
Meer info
vanaf 16,79 US$
Meer info
Beoordelingen (121)
Beoordelingen filteren
51 resultaten
Waardering van reizigers
9
3
1
2
36
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
9
3
1
2
36
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 51 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

Angel-auto's hebben me al twee keer teleurgesteld, beide keren met een vertraging van 45 minuten ondanks dat ik de auto's voorgeboekst had. Blijkt dat ze geen chauffeur hadden geboekt en daarom nam iemand op het laatste moment de bestelling op en kwam ze veel te...laat opdagen. Zeer onbeleefde klantenservice die in geen enkele vorm een restitutie bood.Meer

Datum van activiteit: december 2018
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vermijd ten koste van alles. Airport drop-off geregeld in geavanceerde en ze kwamen niet op de dag! Ze kwamen uiteindelijk een uur te laat aan terwijl ik een ander taxibedrijf moest regelen. Schokkende service en ik kreeg te horen dat ze de bestuurder niet konden...pakken - wat we allemaal weten is niet waar! Geen verontschuldiging!Meer

Datum van activiteit: december 2018
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Gestrand gedurende 2 uur en ze hadden geen alternatieven om te helpen - ze zetten zelfs twee keer de telefoon neer nadat ze me 10 minuten hadden laten wachten terwijl ze controleerden waarom mijn taxi niet was komen...opdagen. Vermijd vermijden vermijdenMeer

Datum van activiteit: december 2018
4 weken geleden beoordeeld

Beste klanten van Angels cars, Ik schrijf om u te waarschuwen voor onze recente klacht tegen dit bedrijf om de volgende redenen. Ik wil u ook graag op de hoogte brengen van de uiterst verzwarende ervaring die mijn vrouw en ik met dit bedrijf hadden....Dit is mijn compliant aan Angels-auto's die werd geweigerd en ik kreeg een krediet van 5! ! ! Wat een beledigende reactie! De jouwe is een bedrijf met een zeer goede reputatie. Het staat bekend om de geweldige klantenservice, maar onlangs ontdekte ik professionele nalatigheid van een van uw medewerkers - controller, die op 15 november 2018 om 14 uur de leiding had over mijn taxi-boeking. 45. uur van ons woonadres op, W 4 naar Stanstead airport.   Ik en mijn vrouw moesten door je taxi naar Stanstead Airport worden gebracht en werden door de boekingscontroleur gerustgesteld toen de boeking was geregeld dat we daar binnen ongeveer 1 uur zouden aankomen. 15 minuten, bijna zeker met 4. 00 uur. Op dezelfde kritieke dag op 15 november 2018 heb ik je kantoor gebeld op 13. 30. uur om te controleren of alles in orde was met het verkeer en er zeker van was dat alles normaal was en de geboekte tijd voldoende was voor de rit om op de luchthaven aan te komen. De taxi arriveerde om 14 uur. 40 en we zijn de reis begonnen om 14 uur. 47 uur 's avonds, toen de taxichauffeur ons vertelde dat we niet eerder dan 16 op de luchthaven konden aankomen. 45 uur. Ik was geschokt en bezorgd omdat de laatste tijd om daar te zijn 17.00 uur was om in te checken, aangezien de vlucht naar Valencia voor 17 was genoteerd. 55 uur. Ik heb meteen uw kantoor gebeld en om assistentie en uitleg gevraagd, de controller had nog steeds vertrouwen dat we tegen 16.00 uur aan konden komen, maar naar mijn mening was die chauffeur anders van mening, het gesprek is voortgezet tussen de bestuurder en de controller. Uiteindelijk is afgesproken dat we voor 16 uur veilig op de luchthaven aankomen. 45 zoals de navigator aangaf, wat voldoende tijd was voor ons om aan boord van het vliegtuig te gaan. Maar als mij door uw controller en bestuurder eerlijk werd verteld dat het niet mogelijk was om binnen 2 te arriveren. 15 minuten naar de luchthaven, zou ik de chauffeur vragen ons naar het Liverpoolse straatstation te brengen om een trein te nemen, wat ons zou hebben gered van verkeershinder! Ondanks de inspanningen van de chauffeur om op tijd aan te komen (hij nam alleen een andere route, wat extra vertraging veroorzaakte!) Kwamen we na bijna drie uur aan. 45 uur rijden, we hebben de vlucht gemist omdat we om 17 uur zijn gearriveerd. 35 uur! Ik moet bevestigen dat ik geen speciale verkeershinder heb opgemerkt; het was druk maar geen verkeersincidenten of verkeersvertragingen tijdens de reis. Ik heb uw kantoor onmiddellijk opnieuw gebeld van de luchthaven naar de klacht, maar behalve excuses, medeleven en mijn recht op een klacht, werd geen andere service of hulp aangeboden. Bijgevolg moesten we om 6 uur nieuwe luchttickets kopen voor de volgende dag, maar niet voor Valencia, omdat er geen vluchten naar Valencia waren, maar naar Alicante voor een hogere prijs, om vervolgens een hotelkamer in het nabijgelegen Holiday inn te boeken, om een nieuwe vlucht te maken om 18.00 uur (we stonden op om 3.30 uur) en uiteindelijk om de volgende dag met de trein van Alicante naar Valencia te reizen, bijna 4 uur. Eigenlijk begon onze reis die dag om 3 uur 's morgens en we zijn om 4 uur in Valencia aangekomen. 30 uur! Door een gemiste vlucht hebben we niet alleen ongeveer 420 kosten en één vakantiedag verloren, maar toen we eindelijk aankwamen in Valencia werden we allebei 5 dagen ziek! Stress en extreme fysieke inspanningen veroorzaakt door een verstorende en lange reis hebben vakantie tot een nachtmerrie gemaakt, eenvoudig omdat uw bedrijf geen goede service heeft geleverd waardoor wij de vlucht hebben gemist. Nadat we terug naar Londen waren gekomen, konden we onze gedachten nog steeds niet herbeleven van vreselijke stress die we hadden ondervonden als gevolg van een gemiste vlucht en een totaal ontwrichtende vakantie. Het is pas nu dat ik deze klacht zou kunnen schrijven. Ik dien de controller van je bedrijf in geen acht te slaan op mijn vraag toen ik op 15 november belde op slechts 1 uur en 30 minuten voor de geboekte rit! Het is het feit dat uw bedrijf niet heeft voorzien in de overeengekomen service, die bijgevolg schade aan mijn rechten als uw klant heeft veroorzaakt. Om die reden zou ik een beroep willen doen op een financiële vergoeding voor materiële schade van 450 als gevolg van professionele nalatigheid van uw medewerker. Om nog maar te zwijgen over alle lijden, ziekte en stress die we hebben ervaren. Ik hoop van harte dat je ons verzoek accepteert en dat je je professionele klantenbeleid bevestigt. Ik ben bereid om alle bewijzen van onze betaalde kosten voor gemiste vluchten te verstrekken, indien en wanneer daarom wordt gevraagd. In het geval u onze klacht en ons verzoek weigert, zal ik een advocaat opdragen om mij te vertegenwoordigen in deze kwestie van schadevergoeding voor het Hof. Ik zal bewijzen dat jouw bureau professionele nalatigheid heeft begaan en financieel verlies, fysieke en mentale stress veroorzaakt. Dat zal ongetwijfeld juridische gevolgen hebben, niet alleen voor de financiële verantwoordelijkheid van het agentschap, maar ook voor zijn reputatie. Ik hoop dat dit scenario niet zal gebeuren. Daarom gaan we nu het stadium van ons geschil in, waarvan ik er zeker van ben dat u deze kwestie op redelijke en billijke wijze zult behandelen. Bedankt voor uw aandacht. Ik kijk er naar uit om binnenkort van je te horen. Vriendelijke groeten, Brandon Bell PS Mijn klacht werd geweigerd door een onbekende persoon en zij hebben nooit contact met mij opgenomen. ! Wees je bewust van dit bedrijf en houd je geld bij hen vandaan!Meer

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Aangekomen op Heathrow op tijd verzocht om te worden verteld, omdat ik mijn vluchtnummer niet op de boeking had gezet, er was geen auto ondanks het ontvangen van een bevestigingsmail. Toen ik de controller opbelde, zei hij dat de cabine 15 - 20 minuten zou...zijn. Ondanks dat ik vroeg of dit waar was, belde de taxichauffeur me 20 minuten later om te zeggen dat hij 15 minuten verderop was. Helaas ben ik het vertrouwen kwijt in dit taxibedrijf dat ik al een aantal jaren heb gebruikt.Meer

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 4 december 2018

Ik heb 2 verschrikkelijke ervaringen gehad met deze jongens. Eens was er een bestuurder die opdook en dacht dat hij een F 1-rijder was. Hij reed extreem gevaarlijk in de straten van Londen en ik moest hem eindelijk vertellen langzaam en voorzichtig te rijden. Ik...belde klantenservice en vertelde hen over dit incident. Ze zeiden dat ze bij me terug zouden komen en dat hebben ze nooit gedaan! Er was een andere keer dat ik de klantenservice belde om hen te laten weten dat ik te laat zou zijn vanwege extreem lange wachtrijen op T 4 Heathrow Security. De persoon aan de lijn zei dat de chauffeur al een uur aan het wachten was. Ik had om de taxi gevraagd om na een uur na de landing binnen te komen. De man loog echter tegen me en vertelde me dat de chauffeur een uur op de luchthaven had staan ​​wachten. Gelukkig belde de chauffeur me en zei dat hij net op weg was om me op te halen. Ik belde de man terug en zei hem niet te liegen! Gebruik dit taxibedrijf niet. Zeer onprofessioneel en onbeschoft!Meer

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 25 november 2018

Zoals geïnstrueerd in hun e-mail wachtte ik 35 minuten op de aankomstbarrière bij Gatwick. Ik kreeg geen telefoontjes en probeerde vijf keer hun kantoor te bellen; kreeg opgenomen aankondiging en geen reactie. Ik heb 2 e-mails verzonden; geen antwoord. Uiteindelijk nam ik de trein naar...Londen. Ik zal Angels Cars nooit meer gebruiken.Meer

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 19 november 2018

Ik heb verschillende slechte ervaringen met hen gehad. Nu zal ik nooit meer boeken. Ik had een taxi geboekt om 5 uur om naar Luton te gaan, geen auto dus ik bel ze, ontvang een sms een auto is onderweg, geen auto arriveert, ontvang een...sms de auto staat buiten, geen auto, krijg een sms een andere auto is onderweg - andere chauffeur en dit is zoals 450 uur, dus ik bel en ze zeggen dat de oorspronkelijke bestuurder de telefoon niet opneemt, hij sliep waarschijnlijk, de dichtstbijzijnde bestuurder is 45 minuten verderop SORRY meneer, u zult moeten zoek een andere dienst. Dus uiteindelijk nam ik een Uber, wat ik in de eerste plaats had moeten doen. Ja, ze hebben de beste prijs, maar ze zijn de slechtste minibus in Londen, doe jezelf een plezier en boek met een met goede recensies.Meer

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 16 november 2018 via mobiele applicatie

Ik kwam met een vlucht van Newark VS naar Londen en stelde specifiek dat de chauffeur 40 minuten na de aankomst van het vliegtuig moest komen om me genoeg tijd te geven om door de beveiliging te gaan, enz. Niet alleen kwam de bestuurder 20...minuten eerder dan verwacht, hij stopte bij de parkeerautomaat op de luchthaven gedurende een stevige 5 minuten beweren dat de "machine niet werkte". Daarmee kreeg ik extra "wacht- en parkeertarieven" in rekening gebracht. Toen ik hun diensten belde om te klagen en te zeggen dat de bestuurder veel vroeger was dan gevraagd, kreeg ik een erg smerige en onbeleefde persoon aan de andere kant die mijn claims volledig negeerde. Toen ik vervolgens meerdere zakelijke e-mails van het bedrijf per e-mail stuurde om een ​​formele klacht in te dienen, kreeg ik niet eens een antwoord. Ze verloren die dag een klant en hopelijk worden niet veel andere mensen opgelicht door deze mensen.Meer

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 8 november 2018 via mobiele applicatie

Dit is de beste minicab-service die we hebben gebruikt. Uitstekend in alles (bestuurders, auto's, professionaliteit, bijhouden van de cabine, enz.). ALTIJD transparant, betrouwbaar en behulpzaam - beste prijs-kwaliteitsverhouding!

Datum van activiteit: november 2018
Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 1.083 hotels in de buurt
The Kings Head Hotel
84 beoordelingen
op 0,91 km afstand
London Star Hotel
70 beoordelingen
op 0,93 km afstand
London Guest House
268 beoordelingen
op 1,08 km afstand
A To Z Hotel
201 beoordelingen
op 1,1 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 27.044 restaurants in de buurt
the station house pub
127 beoordelingen
op 0,35 km afstand
Dada's Diner
33 beoordelingen
op 0,28 km afstand
Anokha
49 beoordelingen
op 0,4 km afstand
Churchfields
40 beoordelingen
op 0,42 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 6.513 attracties in de buurt
RPG Transport & Tours
37 beoordelingen
op 1,02 km afstand
Empire Walthamstow
69 beoordelingen
op 1,07 km afstand
Putt in the Park - Acton Park
22 beoordelingen
op 0,26 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Angels Cars.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings