Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle foto’s (1)
Volledige weergave
Reizigersoverzicht
  • Uitstekend20%
  • Heel goed20%
  • Gemiddeld10%
  • Matig50%
  • Vreselijk0%
Over
Plaatselijk weer
Mogelijk gemaakt door Weather Underground
17°
11°
sep
13°
okt
nov
Contact
27 Poultry | Bank, Londen EC2R 8AJ, Engeland
City of London
Website
+44 20 3828 2000
Bellen
Deze vermelding verbeteren
Google
Populaire tours & activiteiten in en om Londen
vanaf 101,32 US$
Meer info
vanaf 101,32 US$
Meer info
vanaf 253,29 US$
Meer info
vanaf 139,31 US$
Meer info
Beoordelingen (10)
Beoordelingen filteren
10 resultaten
Waardering van reizigers
2
2
1
5
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Waardering van reizigers
2
2
1
5
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 10 van 10 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 februari 2019

Grotachtige omgeving in een historische omgeving. Het buitengedeelte van de bankkluis beneden is geweldig en is een privéclub. We genoten echt van het ontbijt; het was snel geserveerd met nogal een breed scala aan menu-opties. De service was attent en efficiënt en de kwaliteit van...de ingrediënten als zeer goed. Ik zal graag terugkeren.Meer

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 1 januari 2019

Verbleven in de Ned voor één nacht na het werk kerst doen. Mooie kamer en goede service voor de kamer. Echter, als een traktatie boekte ik een dubbele massage van een uur voor mijn man en ik. De eerste teleurstelling was om te ontdekken dat...ondanks een verblijf in het hotel en een behandeling we konden de spa-faciliteiten niet gebruiken zonder te betalen. We zijn aangekomen bij de spa en kregen de kluisjes en een toilet aan de overkant van de gang om in te veranderen. Er was geen douchemuts of andere toiletartikelen verstrekt en de badkamer gespeld zeer sterk van afvalwater. We veranderden en werden gevraagd om terug te keren naar de receptie om te wachten op onze massage. Mijn massage was gewoon ok - een beetje flauw en niet het volledige uur waarvoor ik had betaald. Mijn man genoot van zijn massage. We moeten dan terugkeren naar de stinkende badkamer om te douchen en te veranderen. Ik moest een douchemuts opjagen en gelukkig vond ik een medewerker in de voorraadkast die me een pet gaf. Niet de luxe, ontspannende ervaring die ik had verwacht en zeker geen waar voor je geld.Meer

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik heb al feedback op mijn slechte ervaringen die ik hier zal vertellen aan het management. Na zorgvuldige overweging vind ik het belangrijk om dit hier te weerspiegelen, terwijl ik artikelen lees die de Ned-spa voorwenden om een ​​van de beste in Londen te zijn....Mijn ervaring was allesbehalve. Helaas kreeg ik, hoewel ik de klacht hieronder stuurde, alleen een massage van 1 uur aangeboden. Personeel luidde me in en uit, alsof er niets was gebeurd. Dit is de belangrijkste reden dat ik het onderstaande hier vertel:  "Vandaag is mijn verjaardag en om de gelegenheid te vieren wilde ik iets speciaals doen. Ik heb daarom zowel spa-behandelingen geboekt voor mijn vriend als ik, gevolgd door een diner in Kaia - enkele weken geleden en ik kijk er sindsdien naar uit. Ik ben naar The Ned geweest. Mijn verwachtingen waren hoog, maar ik voel me niet onnodig hoog, gezien de trots die ik ken die de Soho House-groep (uit andere ervaringen) heeft bij het leveren van fantastische service. Spa Mijn vriend kwam snel na 2. Om 00.00 uur en toen ik zelf te laat was, zei ik haar om gebruik te maken van de voorzieningen, om zich comfortabel te voelen en om te ontspannen. Mijn vriend ontving een nors welkom van personeel, voelde als "ze hoorde niet" en kreeg geen introductie, badjas, aanwijzingen om te veranderen, aangemoedigd om zwembad of andere faciliteiten te gebruiken. Ik kwam net voordat mijn behandeling te beginnen was, maar ontving opnieuw een minder dan vriendelijk welkom en elke prekaswijziging in zwemkostuum / badjas werd totaal overgeslagen. Ik had de bizarre ervaring dat ik mijn eigen tassen van de ene naar de andere plaats in de spa moest dragen omdat niemand had aangeboden om me rond te laten zien of waar de kluisjes zouden zijn. Ik had een tweepersoonskamer gevraagd en geboekt, zodat mijn vriend en ik in dezelfde kamer konden verblijven voor de behandelingen. We werden gehaast in twee eenpersoonskamers (op dit moment was het nog steeds niet veranderd), dus dit verzoek werd genegeerd. Ik heb dit punt met een personeelslid aan de orde gesteld en vervolgens naar de tweepersoonskamer verplaatst voor de massage, maar daarna weer verplaatst voor de gezichtsbehandelingen. Al die tijd draag je onhandig tassen van plek naar plek Na mijn behandelingen moest ik om hulp vragen bij de kluisjes. Ik moest dit verzoek driemaal herhalen - in totaal 20 minuten. Een mannelijk personeelslid probeerde te helpen, maar hij had echt een van de drie vrouwelijke personeelsleden nodig om te helpen in de kleedkamer voor vrouwen - opnieuw voelde hun houding slecht en zeiden ze dat ze "te druk en te kort waren". Dit voelde niet als een premium spa-ervaring. Het vertegenwoordigde helemaal geen waar voor je geld en ik zou het anderen niet aanbevelen of het gevoel hebben mezelf terug te willen geven. Ik werd gevraagd naar mijn spa-ervaring bij het betalen en zei dat het "prima" was - dit werd niet opgepikt. Ik kreeg ook te horen dat ik een pakket van 200 (spa en grooming taster day) boekte en dat het in werkelijkheid 220 in rekening werd gebracht. Ik heb dit toen niet opgepikt, maar vraag nu wat ik heb betaald of wat ik heb gekregen. Mijn man had geprobeerd me te verrassen met een drankje voor mij en mijn vriend. Hij deed dit via de spa, maar kreeg te horen dat ze zijn kaartgegevens niet konden meenemen, zodat ze hem gratis zouden verstrekken. Hij was duidelijk blij en dankbaar daarvoor, maar toen ik aankwam, had mijn vriendin gezegd dat ze had betaald voor de drankjes. Dit is niet wat hij wilde. ” Wat een teleurstelling, als gevolg van wat anderen hier hadden gezegd.Meer

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 16 maart 2018 via mobiele applicatie

De massage was erg goed, maar voor de prijzen die u betaalt, zou u enkele faciliteiten moeten kunnen gebruiken.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 14 maart 2018 via mobiele applicatie

Net als bij eerdere beoordelingen was ik best geschokt om aan te komen en te ontdekken dat niet-leden de faciliteiten niet mogen gebruiken. Dat betekent dat je moet veranderen in een gemeenschappelijke ruimte / je kleding naar grote toiletten met douches moet brengen. Er zijn...geen normale producten / gemakken die u na een douche kunt verwachten en kunt verwachten in een spa (haardrogers, wattenstaafjes, deodorant enz.) En er is geen ontspanningsruimte. Het is dus zeer de bedoeling dat u alleen op het afgesproken tijdstip opdaagt en vertrekt zodra u bent veranderd. Ik zag niets van dit op de website toen ik boekte. De massage was goed maar niet verbazingwekkend genoeg om de andere tekortkomingen goed te maken.Meer

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 6 maart 2018

Mijn dochter boekte dit als een verrassing moederdag traktatie, na het reizen vanuit Manchester op de slechtste dag (sneeuw) van het jaar en haar betalende £ 240 . 00 voor 2 gezichtsbehandelingen kregen we te horen dat we niet brachten £ 200 elke konden we...geen gebruik maken van de spa-faciliteiten. Niets van dit alles was vermeld wanneer ze belde om te boeken, en ondanks zelfs probeert toe te voegen een extra behandeling op de boeking op de dag het personeel bij de receptie waren niet bereid om ons tegemoet, vertelt ons dat ze gaf voorrang aan gasten van het hotel en spa-leden. . . Goed dank daarvoor. . mijn dochter kon hebben geboekt ergens maar koos dit zoals het hoort te zijn één van de beste spa's in Londen. . Persoonlijk vond ik het geweldig om doorverbonden uit alsof we minder belangrijk dan andere betalende klanten en brachten een mooie 90 minuten in Starbucks in plaats van een zwembad / sauna tot onze facial klaar was. Facial was uitstekend en de enige reden dat steeds twee sterren. . . Ik denk dat je nodig hebt om heel zorgvuldig uw klantenservice en vervang de automaten waaronder kunstig gemaakte op uw receptie. Zal het nooit aanraden of terugkomen.Meer

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 3 februari 2018

een beetje teleurstellend, mensen praten aan de receptie en geen aandacht aan de gast. diepe weefselmassage niet aangepast aan de behoeften van de gast. De NED is prachtig, maar de spa-ervaring is vrij gemiddeld. niet terugkomen.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 7 januari 2018

Ik heb hier SpaFinder-vouchers kunnen gebruiken en het was een fantastische tijd. Ik had de snelle gezichtsbehandeling, inclusief reiniging en scrubben, en ik liet toen een masker opdoen. Terwijl dit aan was, kreeg ik een hoofdhuidmassage en een heerlijke schoudermassage. Dit alles gebeurde terwijl ze...op het bed lag. Ik kreeg de ultieme manicure van Sasha, die ongelooflijk was en geweldig werk heeft geleverd. Mijn handen werden verwend en gemasseerd en er werd een masker op gedaan, terwijl ik een schouder- en hoofdmassage kreeg. Mijn nagels werden gesneden en nagelriemen verwijderd, en ik kon dan kiezen uit vele kleuren. Over het algemeen had echt een geweldige ervaring! Service was ongelooflijk, bood voortdurend mint water en vroeg of ik iets wilde eten en alles was snel en georganiseerd! Zal zeker weer komen.Meer

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 20 december 2017 via mobiele applicatie

We gingen voor een pedi en mani-pakket dat ons 100 dollar kostte. Pedi was bedoeld om 1 uur mee te gaan, maar het duurde maar 40 minuten. Mani was ongeveer 20 minuten en moest 30 zijn. Al met al een zeer teleurstellende ervaring, erg duur...voor wat het is, voetmassage was middelmatig (had veel betere voor een fractie van deze prijs), de dames die de behandelingen aan het doen waren waren onprofessioneel (giechelend tussen elkaar, fluisterend wanneer we draaide ons hoofd weg - het voelde eigenlijk ongemakkelijk als we dachten dat ze over ons praatten), niet-bestaande handmassage. Zal niet terugkomen.Meer

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een geweldige traktatie door mijn verloofde , mooie faciliteiten waaronder een zwembad . Leuke, ontspannende massage en gezichtsbehandeling met een glas bubbels

Datum van activiteit: oktober 2017
Meer beoordelingen bekijken
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 1.134 hotels in de buurt
The Ned
1.114 beoordelingen
op 0,01 km afstand
Travelodge London Central Bank
1.099 beoordelingen
op 0,2 km afstand
Threadneedles, Autograph Collection
1.348 beoordelingen
op 0,31 km afstand
Apex London Wall Hotel
2.437 beoordelingen
op 0,32 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 28.450 restaurants in de buurt
Goodman City
699 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Hispania London
472 beoordelingen
op 0,16 km afstand
Coq d'Argent
1.584 beoordelingen
op 0,08 km afstand
Kym's - Chinese Restaurant
140 beoordelingen
op 0,16 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 7.396 attracties in de buurt
High Elms Golf Course
9 beoordelingen
op 0,07 km afstand
London Mithraeum
307 beoordelingen
op 0,15 km afstand
Bank of England Museum
774 beoordelingen
op 0,19 km afstand
St. Stephen Walbrook
82 beoordelingen
op 0,1 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Cowshed at the Ned.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings