Verenigde StatenCaliforniëLos AngelesWat te doen in Los AngelesTours en tickets

Los Angeles Cruise Terminal: privétransfer naar de luchthaven van Los Angeles (LAX). met onpartijdige beoordelingen

Los Angeles Cruise Terminal: privétransfer naar de luchthaven van Los Angeles (LAX).

Opslaan
Delen
Wees er snel bij
Selecteer data en reizigers
Van
Datum
2 volwassenen
Opties
Selecteer de taal van de tour
Gratis annuleren tot 24 uur van tevoren
Lageprijsgarantie
Overzicht
Belangrijke informatie
Duur
45–60 minuten
Inbegrepen
  • Alle belastingen, toeslagen en administratiekosten
  • Vervoer met een privévoertuig
  • Luchthavenbelasting
  • Brandstoftoeslag
Uitsluitingen
  • Fooien (aanbevolen: 15% -18%)
  • Excess bagage kosten (indien van toepassing)
Meer weergeven
Aanvullende informatie
  • U ontvangt op het moment van boeken een bevestiging
  • Hulpdieren toegestaan
  • Dichtbij openbaar vervoer
  • Toegankelijk voor kinderwagens
  • Niet rolstoeltoegankelijk
  • Kinder- en stoelverhogers op aanvraag beschikbaar. Extra kosten van toepassing.
  • Servicetoeslag na sluitingstijd: van de luchthavens, cruisehavens, bus- / treinstations, elke andere inrijhaven en alle andere locaties wordt een after-uur servicekosten tussen $ 25,00 en $ 75,00 berekend op ALLE pickups tussen de uren van 09:00 uur (21:00 uur) en 05:00 uur (05:00 uur) tot het tegoed in het bestand. ongeacht de aard van de vertraging. Als de gast geen vergoeding wil betalen die varieert van $ 25,00 tot $ 75,00, afhankelijk van de ophaallocatie en reisafstand, heeft de gast de mogelijkheid om de service te annuleren voor een volledige restitutie. [Restitutie is gebaseerd op het annuleringsbeleid van RapidShuttle en niet uw boekingsagent; neem contact op met uw boekingsagent voor hun beleid ter zake], zolang deze service maar wordt geannuleerd binnen 7 uur vóór de afhaaltijd. Als de gast geen creditcard bij RapidShuttle heeft, is het de verantwoordelijkheid van de klant om contact op te nemen met RapidShuttle om de genoemde vergoeding te betalen wanneer er een vertraging dreigt, waardoor de pick-up tussen de bovengenoemde uren zal plaatsvinden. Voor gasten zonder creditcard die niet in het bezit zijn van een creditcard en die RapidShuttle niet tot betaling van de genoemde vergoeding hebben gecontacteerd, behoudt RapidShuttle zich het recht voor om ofwel (1) de reservering te annuleren of (2) de onkostenvergoeding te verzamelen. Als de gast weigert te betalen voor de servicetarief na sluitingstijd, zal de reservering beschouwd worden als geannuleerd aan de deur en zullen er geen restituties worden uitgegeven.
  • Wegens onvoorziene gebeurtenissen zoals, maar niet beperkt tot, wegomstandigheden, mechanische storingen, overboekingen, behoudt RapidShuttle zich het recht voor om een RapidShuttle-partner en / of partner in te huren om vervoer voor een geplande ophaling te verzorgen. Het servicetype en de kosten zijn gelijk aan of hoger dan wat de klant heeft betaald. In dergelijke gevallen is de informatie die wordt verstrekt aan de partner en / of partner beperkt tot de naam en het telefoonnummer van de klant, het vluchtnummer van aankomst en vertrek en de informatie voor ophalen / afleveren. In het geval RapidShuttle ziet dat het nodig is om een van onze partners en / of partners te gebruiken om een geplande ophaling te verzorgen, zal RapidShuttle de klant geen extra kosten aanrekenen. Deze maatregelen moeten ervoor zorgen dat onze klanten geen onderbrekingen van de dienstverlening krijgen of onnodige vertragingen voorkomen.
  • WACHTTIJDEN: voor internationale aankomsten (luchthaven): 30 minuten vanaf de geplande ophaaltijd. Binnenlandse aankomsten (luchthaven): 15 minuten vanaf de geplande ophaaltijd. Voor cruise / havens / treinen: 15 minuten vanaf de geplande ophaaltijd. Voor andere locaties: 5 minuten vanaf de geplande ophaaltijd. Extra tijd (op aanvraag): $ 15,00 per elke 15 minuten. Het is de verantwoordelijkheid van de gast om RapidShuttle op de hoogte te brengen van eventuele vertragingen. Na de toegewezen wachttijd, als er geen contact is met de partij, behoudt RapidShuttle zich het recht voor om de reis op te nemen als een no-show door de gast. No-Shows worden niet gerestitueerd.
  • Inklapbare rolstoelen / Scooter met afneembare wielen kunnen worden ondergebracht op voorwaarde dat de gast (en) wordt / worden vergezeld door iemand die hen kan assisteren, instappen, ontschepen en de rolstoel / scooter demonteren / monteren. Houd er rekening mee dat rolstoelen / scooters mogelijk niet passen in een bagageruimte voor 1-2 personen (Sedan) of 3-4 passagiers (minibusjes). Vanwege het feit dat rolstoelen en of Scoters variëren in grootte, vorm en vorm. Het is de verantwoordelijkheid van de gast (s) om ervoor te zorgen dat dergelijke items in het geselecteerde voertuig en / of de passagiersgroep passen. Vanwege aansprakelijkheid is het de bestuurder niet toegestaan om te helpen bij de demontage / montage van de rolstoel / scooter, noch om het bord van de gast (en) of het voertuig aan boord te helpen. RapidShuttle-voertuigen zijn niet uitgerust om toegang / ADA-services te bieden. In het geval dat de rolstoel / scooter niet in de bagageruimte past, noch de gast (en) de mogelijkheid hebben om aan boord te gaan van de geselecteerde auto / service; RapidShuttle het zal zijn best doen om op eigen kosten een alternatieve dienst voor de gast (en) te vinden. De gast (en) begrijpt dat deze kosten bovenop hun initiële kosten voor de reservering zullen komen. De gast (en) begrijpen ook dat in het geval dat de bestuurder van RapidShuttle de gast (en) niet kan accommoderen vanwege zijn eigen mogelijkheid om aan boord te gaan en / of van boord te gaan, en of de scootmobiel of rolstoel niet in de bagage past compartiment, RapidShuttle behoudt zich het recht voor om geen restitutie voor de diensten uit te geven.
  • Stuurprogramma's mogen geen betalingen aan boord incasseren, met uitzondering van fooien. Alle contant geld, of elke andere vorm die direct met de chauffeur wordt betaald, wordt beschouwd als een fooi / fooi.
  • Aanvullende diensten, upgrades en vergoedingen (indien aanwezig - die niet zijn inbegrepen in de vouchersnelheid) moeten volledig worden betaald binnen 48 uur vóór het afhaalschema om overdrachtsannuleringen te voorkomen.
  • RapidShuttle is niet verantwoordelijk voor onjuiste en / of ontbrekende informatie die door de gast wordt verstrekt.
  • RapidShuttle is niet verantwoordelijk voor items achtergelaten in de voertuigen; Zorg ervoor dat u al uw eigendom heeft bij het verlaten van de voertuigen. Elke reiziger mag maximaal 1 koffer en 1 handbagage meenemen. Overmaatse of overmatige bagage (bijvoorbeeld surfplanken, golfclubs of fietsen) kunnen bepaalde beperkingen hebben, informeer bij de exploitant voor vertrek om te bevestigen of uw overtollige bagage aanvaardbaar is.
  •  RapidShuttle-medewerkers zullen hun best doen om de aankomst van vluchten voor alle privédiensten te volgen. Het is echter de verantwoordelijkheid van de reiziger om contact met ons op te nemen en ons te informeren over vertragingen, annuleringen of vluchtwijzigingen. Bovendien is het de verantwoordelijkheid van de reiziger om de agenten van RapidShuttle te laten weten of ze te laat komen, maar niet beperkt tot bagage, kostuums en of emigratieproblemen.
  • Geschikt voor vrijwel alle reizigers
  • Dit is een privétour/activiteit. Alleen uw groep neemt deel
Annuleringsbeleid
Annuleer minimaal 24 uur vóór de startdatum van de activiteit voor een volledige restitutie.
2beoordelingen
0vragen en antwoorden
Een beoordeling schrijven
Hoe was uw ervaring?
Deel je beste reisfoto
Laat iedereen uw ervaring zien vanuit uw perspectief.
Krijg snel antwoord
Stel uw beste vragen aan medereizigers en attractiemanagers.
Over de operator

Deze ervaring heeft slechts een paar beoordelingen, maar u kunt lezen wat andere reizigers over de operator te zeggen hebben.

Door: RAPIDSHUTTLE
CamHand
51
Website mislukt en inkomende ondersteuning was slechter
Ik heb niet echt hun shuttle genomen. Dit is een beoordeling van hun website en ondersteuning. Ik boekte een
Meer lezen
erichurley23
Montclair, Californië
222
Geweldig plek
Ik ben hier eerder geweest. . . maar deze keer moest ik het door de ogen van mijn kleindochters zien. Geweldige
Meer lezen
stevesmurad
Arden, North Carolina
21
On Time!
Rapidshuttle drivers and their booking representatives are very professional. They seem to understand how business
Meer lezen
Belangrijke details
  • RapidShuttle
  • Duur: 45–60 minuten
  • Mobiel ticket wordt geaccepteerd
  • Gratis annuleren tot 24 uur van tevoren
  • Onmiddellijk bevestiging
  • Ophalen bij hotel
  • Beschikbare talen: Engels, Spaans
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Reserveer nu, betaal later
  • Gratis annuleren tot 24 uur van tevoren
  • Lageprijsgarantie
  • Geen boekingstoeslagen
  • Veilige betalingen
  • 24/7 ondersteuningBel:+1 855 275 5071
Tripadvisor
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.
* TripAdvisor LLC is geen boekingsagentschap en onze dienstverlening aan de gebruikers van deze site is kosteloos ... meer
TripAdvisor LLC is niet aansprakelijk voor de inhoud op externe websites. Belastingen en toeslagen zijn niet inbegrepen bij aanbiedingen.
VALUTA/REGIO
US$USD
België