AziëJapanKinkiPrefectuur Osaka OsakaWat te doen in OsakaTours en tickets

Japan treinstation Gezamenlijke aankomst transfer: Shin Osaka Station naar Osaka City aangeboden door Cherry Tomato

Japan treinstation Gezamenlijke aankomst transfer: Shin Osaka Station naar Osaka City

Opslaan
Delen
Selecteer data en reizigers
Van
24,25 US$
(Prijs is afhankelijk van groepsgrootte)
Datum
2 volwassenen
Opties
Lageprijsgarantie
Geen boekingstoeslagen
Overzicht
Aangekomen in Shin Osaka station kan een geanimeerde Osaka ervaring zijn. Geniet van een stressvrije start van uw vakantie met deze huis-aan-huis gedeelde pendeldienst. Het is een handige, custmizable manier om je Osaka bezoek te starten in comfort en stijl! Laat u comfortabel en stijlvol meevoeren in onze bus. We kunnen reizen van Shin Osaka Station naar Osaka stad. u laten vallen op de drempel van uw hotel, appartement, enz. Geniet van het stressvrije comfort en gemak. Boek een stoel in deze gedeelde rit van deur tot deur voor een comfortabele rit.
Belangrijke informatie
Duur
1–2 uur
Inbegrepen
  • Unidirectionele gedeelde overdracht
  • Lokale belastingen
Uitsluitingen
  • Excess bagage kosten (indien van toepassing)
Meer weergeven
Aanvullende informatie
  • U ontvangt op het moment van boeken een bevestiging
  • Niet rolstoeltoegankelijk
  • Hotels met telefoonnr. begin met '06' (bijv .: 06-xxx-xxxx)
  • Minimaal 2 volwassenen om de service te activeren.
  • Bagage: één Big Suite-koffer en één hand per passagier. Voor extra bagage, neem contact met ons op en geef dit aan onder "Speciale vereisten".
  • Routeschema Veelgestelde vragen
  • 1. Hoe kan ik de chauffeur en het voertuig van Cherry Tomato vinden?
  • U moet naar het "Ontmoetingspunt" gaan dat in uw reserveringsbevestiging of servicevoucher is vermeld. Bestuurder houdt 'Cherry Tomato' bord om je te ontmoeten en te begroeten.
  • 2. Wat moet ik doen als mijn vlucht of trein vertraagd is
  • Voor het ophalen van luchthavens, zeehavens en treinstations, geven we 'maximale wachttijd' aan in onze servicevoucher, als u niet op tijd kunt worden opgehaald, neem dan contact op met ons servicecentrum. We begrijpen dat er mogelijk problemen zijn die u niet kunt beheersen en die tot onverwachte vertragingen kunnen leiden. Daarom kunnen onze medewerkers uw vlucht-, trein- of cruisegegevens bij het boeken bijhouden, zodat ze uw werkelijke aankomsttijd kunnen bijhouden en uw ophaaltijd dienovereenkomstig aanpassen.
  • 3. Waar zijn uw ophaal- en afleverpunten
  • Wij bieden een deur-aan-deur-service. We halen u op van de luchthaventerminal waar u bent aangekomen en brengen u naar het adres waar u naartoe wilt.
  • Bij vertrek halen we u op van uw adres en zetten u af bij de terminal van waaruit uw vlucht vertrekt. (Gemerkt dat alle vluchtgegevens en adresinformatie zijn gebaseerd op het boekingsformulier dat u hebt ingevuld.
  • 4. Waar wacht je op mij in mijn hotel / appartement / huis?
  • Als u vanuit een hotel naar uw bestemming reist, wacht u normaal gesproken in de lobby van het hotel. (u ontvangt een dag voor de servicedag om ongeveer 17.00 uur een bericht van vertrek). Als je wordt opgehaald bij een appartement of bij jou thuis, wacht je alsjeblieft buiten bij je voordeur. Als een appartement of huis niet bereikbaar is vanwege smalle straatjes en de grootte van het voertuig, wordt er in de buurt een ontmoetingspunt gekozen.
  • 5. Wat als ik te laat naar de luchthaven ga en mijn vlucht mis?
  • Normaal gesproken stellen we uw ophaaltijd in om u 2 uur of langer vóór uw vlucht naar de luchthaven te brengen.
  • 6. Hoe ver van tevoren moet ik mijn reservering maken?
  • Wij accepteren boekingen van 13 maanden van tevoren, voor reizigers die last minute reizen, raden we aan om minimaal 72 uur van tevoren te reserveren om ervoor te zorgen dat we voldoende tijd hebben om uw aanvraag te verwerken. We zullen ons best doen om last minute verzoeken in te dienen, zelfs voordat uw vlucht van start gaat. Let op reserveren is afhankelijk van beschikbaarheid en bevestiging.
  • 7. Kan passagier met een rolstoel reizen
  • Het kan alleen worden geregeld als we werden geïnformeerd. U moet ons van tevoren informeren of er passagiers nodig zijn die rolstoel nodig hebben of reizen met een rolstoel. Een huurrolstoel voor mobiliteit kan ook van tevoren worden geregeld.
  • Dichtbij openbaar vervoer
  • Kleine kinderen moeten op schoot
  • Geschikt voor vrijwel alle reizigers
  • Er nemen maximaal 15 reizigers deel aan deze tour/activiteit
Annuleringsbeleid
Alle verkopen zijn onherroepelijk en bij annulering wordt 100% van de kosten doorberekend.

Beoordelingen

Een beoordeling schrijven
Hoe was uw ervaring?
Deel je beste reisfoto
Laat iedereen uw ervaring zien vanuit uw perspectief.
Krijg snel antwoord
Stel uw beste vragen aan medereizigers en attractiemanagers.
Over de operator

Deze tour is nog niet beoordeeld, maar u kunt lezen wat andere reizigers over de operator te zeggen hebben.

Door: Cherry Tomato
Mother Y
Chester, Verenigd Koninkrijk
3011
Uitstekende service
We kwamen moe aan in Tokyo na een lange vlucht en waren erg opgelucht om onze chauffeur op ons te zien wachten. Ze
Meer lezen
Suddhasattwa M
343
Overdracht door Tokyo Monorail
Absoluut gebruiksvriendelijk. Bewegwijzering is er om alle buitenlanders te begeleiden. In geval van twijfel zijn
Meer lezen
Shelby S
41
Private transfer in December & January 1.
Private transfer was AWESOME! Easy and our driver was waiting for us right in the front where it would have been
Meer lezen
Jarkko L
Espoo, Finland
17051
Snelle en goedkope service
Directe Keisei pendeldienst naar de luchthaven van Tokyo Station naar Narita duurde minder dan 1 uur. En prijs
Meer lezen
George L
61
Klaar en wachten
Niets beter dan een reis beginnen met uw privé-transfer klaar en wachtend wanneer u aankomt. Zeer professioneel.
Meer lezen
ypgal123
Kitchener, Canada
2915
Cherry Tomato Transfer Tokyo
Bestuurder was ongeveer 15 minuten vertraagd maar de aanwijzingen waren uitstekend. Auto was twijfelachtig dat
Meer lezen
Ginny M
61
Transfer from Osaka airport to Kyoto hotel
Welcoming and very helpful. Found him holding sign right away. Told us a lot about the area as we drove to Kyoto.
Meer lezen
Ruth A
London, Canada
81
Ik kan niet genoeg zeggen over hoe geweldig dit was
Allereerst was mijn vlucht 3 dagen vertraagd - dus ik moest alles aanpassen via e-mail aan de provider. Ze
Meer lezen
whoddo
Sydney, Australië
82
Geweldige betrouwbare service
Een goede betrouwbare service om te gebruiken in Tokio als het een beetje duur is, maar zeker goedkoper dan een
Meer lezen
anka w
Sydney, Australië
8152
ze hebben me nog niet teruggenomen
Zeer goede service. Ik werd opgehaald bij Narita en naar het hotel in Nishi - Shinjuku gebracht, waar ze meestal
Meer lezen
Belangrijke details
  • Cherry Tomato
  • Duur: 1–2 uur
  • Mobiel ticket wordt geaccepteerd
  • Onmiddellijk bevestiging
  • Ophalen bij hotel
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Lageprijsgarantie
  • Geen boekingstoeslagen
  • Veilige betalingen
  • 24/7 ondersteuningBel:+1 855 275 5071