Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tours en tickets

Japan Railway Station Shared Arrival Transfer: Nagoya Station naar Nagoya City aangeboden door Cherry Tomato

Reserveer nu, betaal later

Japan Railway Station Shared Arrival Transfer: Nagoya Station naar Nagoya City

Opslaan
Delen
Selecteer data en reizigers
Van
24,36 US$
(Prijs is afhankelijk van groepsgrootte)
Datum
2 volwassenen
Opties
Gratis annuleren tot 24 uur van tevoren
Reserveer nu, betaal later
Lageprijsgarantie
Overzicht
Aangekomen in het station van Nagoya kan een leuke en hectische ervaring zijn in de stad Nagoya. Geniet van een stressvrije start van uw vakantie met deze huis-aan-huis gedeelde pendeldienst. Het is een handige, aanpasbare manier om Nagoya te bezoeken in comfort en stijl! Laat u comfortabel en stijlvol meevoeren in onze bus. We kunnen reizen van Nagoya Station naar de stad Nagoya. u laten vallen op de drempel van uw hotel, appartement, enz. Geniet van het stressvrije comfort en gemak. Boek een stoel in deze gedeelde rit van deur tot deur voor een comfortabele rit.
Belangrijke informatie
Duur
1–2 uur
Inbegrepen
  • Unidirectionele gedeelde overdracht
  • Lokale belastingen
Uitsluitingen
  • Excess bagage kosten (indien van toepassing)
Meer weergeven
Aanvullende informatie
  • U ontvangt op het moment van boeken een bevestiging
  • Niet rolstoeltoegankelijk
  • Hotels met telefoonnr. begin met '052' (bijv .: 052-xxx-xxxx)
  • Minimaal 2 volwassenen om de service te activeren.
  • Bagage: één Big Suite-koffer en één handbagage per passagier. ** Voor extra bagage, neem contact met ons op en vermeld onder "Speciale vereisten"
  • Routeschema Veelgestelde vragen
  • 1. Hoe kan ik de chauffeur en het voertuig van Cherry Tomato vinden?
  • U moet naar het "Ontmoetingspunt" gaan dat in uw servicevoucher is aangegeven. Bestuurder houdt 'Cherry Tomato' bord om je te ontmoeten en te begroeten.
  • 2. Wat moet ik doen als mijn vlucht of trein vertraagd is
  • Voor het ophalen van luchthavens, zeehavens en treinstations, geven we 'maximale wachttijd' aan in onze servicevoucher, als u niet op tijd kunt worden opgehaald, neem dan contact op met ons servicecentrum. We begrijpen dat er mogelijk problemen zijn die u niet kunt beheersen en die tot onverwachte vertragingen kunnen leiden. Daarom kunnen onze medewerkers uw vlucht-, trein- of cruisegegevens bij het boeken bijhouden, zodat ze uw werkelijke aankomsttijd kunnen bijhouden en uw ophaaltijd dienovereenkomstig aanpassen.
  • 3. Waar zijn uw ophaal- en afleverpunten
  • Wij bieden een deur-aan-deur-service. We halen u op van de luchthaventerminal waar u bent aangekomen en brengen u naar het adres waar u naartoe wilt.
  • Bij vertrek halen we u op van uw adres en zetten u af bij de terminal van waaruit uw vlucht vertrekt. (Gemerkt dat alle vluchtgegevens en adresinformatie zijn gebaseerd op het boekingsformulier dat u hebt ingevuld.
  • 4. Waar wacht je op mij in mijn hotel / appartement / huis?
  • Als u vanuit een hotel naar uw bestemming reist, wacht u normaal gesproken in de lobby van het hotel. (u ontvangt een dag voor de servicedag om ongeveer 17.00 uur een bericht van vertrek). Als je wordt opgehaald bij een appartement of bij jou thuis, wacht je alsjeblieft buiten bij je voordeur. Als een appartement of huis niet bereikbaar is vanwege smalle straatjes en de grootte van het voertuig, wordt er in de buurt een ontmoetingspunt gekozen.
  • 5. Wat als ik te laat naar de luchthaven ga en mijn vlucht mis?
  • Normaal gesproken stellen we uw ophaaltijd in om u 2 uur of langer vóór uw vlucht naar de luchthaven te brengen.
  • 6. Hoe ver van tevoren moet ik mijn reservering maken?
  • Wij accepteren boekingen van 13 maanden van tevoren, voor reizigers die last minute reizen, raden we aan om minimaal 72 uur van tevoren te reserveren om ervoor te zorgen dat we voldoende tijd hebben om uw aanvraag te verwerken. We zullen ons best doen om last minute verzoeken in te willigen, zelfs voordat uw vlucht van start gaat. Let op reserveren is afhankelijk van beschikbaarheid en bevestiging.
  • 7. Kan passagier met een rolstoel reizen
  • Het kan alleen worden geregeld als we werden geïnformeerd. U moet ons van tevoren informeren of er passagiers nodig zijn die rolstoel nodig hebben of reizen met een rolstoel. Een huurrolstoel voor mobiliteit kan ook van tevoren worden geregeld.
  • Dichtbij openbaar vervoer
  • Kleine kinderen moeten op schoot
  • Geschikt voor vrijwel alle reizigers
  • Er nemen maximaal 15 reizigers deel aan deze tour/activiteit
Annuleringsbeleid
Annuleer minimaal 24 uur vóór de startdatum van de activiteit voor een volledige restitutie.

Beoordelingen

Een beoordeling schrijven
Hoe was uw ervaring?
Deel je beste reisfoto
Laat iedereen uw ervaring zien vanuit uw perspectief.
Krijg snel antwoord
Stel uw beste vragen aan medereizigers en attractiemanagers.
Belangrijke details
  • Cherry Tomato
  • Duur: 1–2 uur
  • Mobiel ticket wordt geaccepteerd
  • Gratis annuleren tot 24 uur van tevoren
  • Onmiddellijk bevestiging
  • Ophalen bij hotel
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Reserveer nu, betaal later
  • Gratis annuleren tot 24 uur van tevoren
  • Lageprijsgarantie
  • Geen boekingstoeslagen
  • Veilige betalingen
  • 24/7 ondersteuningBel:+1 855 275 5071