Tours en tickets

Getty Center privétransfer naar Orange County. aangeboden door Orange County, California.

Reserveer nu, betaal later

Getty Center privétransfer naar Orange County.

Opslaan
Delen
Steun deze operator:Het is op dit moment een moeilijke tijd voor de reiscommunity. Om uw steun te tonen kunt u overwegen om een beoordeling achter te laten of om foto's van uw favoriete tours en ervaringen te plaatsen. Uw steun kan een groot verschil maken voor touroperators over de hele wereld om ze er weer bovenop te helpen
Selecteer data en reizigers
Van
198,00 US$
per groep (maximaal 2)
Datum
2 volwassenen
Opties
Selecteer de taal van de tour
Reserveer nu, betaal later
Lageprijsgarantie
Overzicht
Het Getty Center, in Los Angeles, Californië, is een campus van het Getty Museum en andere programma's van de Getty Trust. Het $ 1,3 miljard Center opende op 16 december 1997 voor het publiek en staat bekend om zijn architectuur, tuinen en uitzicht op Los Angeles. Maak uw transfer naar het Getty Center en het museum, eenvoudig en aangenaam door een betaalbare RapidShuttle privé, directe, non-stop reservering te maken die past bij uw reisbehoeften en budget. Omdat u de rit niet met andere reizigers deelt, is uw planning gebaseerd op uw of uw reisarrangementen.
Belangrijke informatie
Duur
60–90 minuten
Inbegrepen
  • Privévervoer in één richting.
  • Alle toeslagen en belastingen
  • Gratis wachttijd tot 30 minuten * vanaf de luchthavens / cruisehavens.
  • * Gebaseerd op de geplande ophaaltijd.
Uitsluitingen
  • Toegangsprijzen.
  • Driver-fooien zijn niet inbegrepen.
  • Extra wachttijd (op aanvraag): $ 15,00 per elke 15 minuten wachttijd.
Meer weergeven
Aanvullende informatie
  • U ontvangt op het moment van boeken een bevestiging
  • Kinderzitjes beschikbaar
  • Hulpdieren toegestaan
  • Dichtbij openbaar vervoer
  • Toegankelijk voor kinderwagens
  • Niet rolstoeltoegankelijk
  • Opvouwbare rolstoelen / scootmobiel met verwijderbare wielen kunnen worden ondergebracht op voorwaarde dat de gast (en) wordt / worden vergezeld door iemand die hen kan assisteren, in- en uitstappen en de rolstoel / scootmobiel demonteren / monteren. Houd er rekening mee dat rolstoelen / scooters mogelijk niet passen in de bagageruimte van een voertuig die is bedoeld voor 1-2 passagiers (sedan) of 3-4 passagiers (minivan). Vanwege het feit dat rolstoelen en / of scooters variëren in grootte, vorm en vorm. Het is de verantwoordelijkheid van de gast (en) om ervoor te zorgen dat dergelijke items op het geselecteerde voertuig en / of de passagiersgroep passen. Vanwege aansprakelijkheid is het de chauffeur niet toegestaan om te helpen bij het demonteren / monteren van de rolstoel / scooter, noch om de gast (en) aan boord of buiten het voertuig te assisteren. RapidShuttle-voertuigen zijn niet uitgerust om Access / ADA-diensten te verlenen. In het geval dat de rolstoel / scooter niet in de bagageruimte past, en de gast (en) niet in staat zijn aan boord te gaan van het geselecteerde voertuig / dienst; RapidShuttle doet haar best om op eigen kosten een alternatieve service voor de gast (en) te vinden. De gast (en) begrijpt dat deze kosten bovenop de initiële kosten voor de reservering komen. De gast (en) begrijpen ook dat in het geval dat de chauffeur van RapidShuttle de gast (en) niet kan ontvangen vanwege zijn eigen vermogen om aan boord te gaan en / of van boord te gaan, en of de scooter of rolstoel niet in de bagage past compartiment, RapidShuttle behoudt zich het recht voor om geen restitutie te verlenen voor de diensten.
  • Vanwege onvoorziene gebeurtenissen zoals, maar niet beperkt tot wegomstandigheden, mechanische storingen, overboekingen, behoudt RapidShuttle zich het recht voor om een RapidShuttle-partner en / of partner in te huren voor vervoer voor een geplande ophaling. Het servicetype en de kosten zijn gelijk aan of hoger dan wat de Klant heeft betaald. In dergelijke gevallen is de informatie die aan The Affiliate en / of Partner wordt verstrekt, beperkt tot de naam en het telefoonnummer van de klant, de aankomst / vertrekvluchtinformatie en de ophaal- / inleverinformatie. In het geval dat RapidShuttle de noodzaak ziet om een van onze gelieerde ondernemingen en / of partners te gebruiken om een geplande ophaling te verzorgen, brengt RapidShuttle de klant geen extra kosten in rekening. Deze maatregelen moeten worden getroffen om ervoor te zorgen dat onze klanten geen onderbrekingen van de dienstverlening krijgen of om onnodige vertragingen te voorkomen.
  • De gast is verantwoordelijk om RapidShuttle op de hoogte te stellen van vertragingen. Na de toegewezen wachttijd, als er geen contact met de partij is, behoudt RapidShuttle zich het recht voor om de reis op te nemen als een no-show door de gast. No-shows worden niet terugbetaald.
  • Het personeel van RapidShuttle zal zijn best doen om de aankomst van vluchten voor alle privédiensten te volgen. Het is echter de verantwoordelijkheid van de Reiziger om contact met ons op te nemen en ons te informeren over vertragingen, annuleringen of vluchtwijzigingen. Daarnaast is het de verantwoordelijkheid van de Reiziger om de agenten van RapidShuttle te laten weten of ze te laat komen, maar niet beperkt tot bagage, kostuums en of emigratieproblemen.
  • Bestuurders mogen geen betalingen aan boord innen, met uitzondering van fooien. Elk contant geld of elke andere vorm van betaling die rechtstreeks met de chauffeur is gedaan, wordt beschouwd als fooi / fooien.
  • Aanvullende services, upgrades en kosten (indien van toepassing - die niet zijn inbegrepen in het voucher tarief) moeten binnen 48 uur vóór het ophaalschema volledig worden betaald om annuleringen van de overdracht te voorkomen.
  • RapidShuttle is niet verantwoordelijk voor items die in de voertuigen zijn achtergebleven; Zorg ervoor dat u al uw eigendommen heeft bij het verlaten van de voertuigen. Elke reiziger mag maximaal 1 koffer en 1 stuk handbagage meenemen. Extra grote of overmatige bagage (bijv. Surfplanken, golfclubs of fietsen) kan bepaalde beperkingen hebben.Neem voor het reizen contact op met de operator om te bevestigen of uw overtollige bagage acceptabel is.
  • Het is de verantwoordelijkheid van de gast om ervoor te zorgen dat ze de juiste veiligheidsuitrusting hebben wanneer ze met kinderen reizen (bijv. Kinderzitjes / stoelverhogers). Echter, op verzoek en beschikbaarheid levert RapidShuttle tegen een toeslag een kinderzitje / stoelverhoger.
  • Waiting Times Disclosure: Om onze gasten een stressvrije transfer te bieden, plant RapidShuttle alle transfers vanaf de luchthavens als volgt: Internationale aankomsten: 90 minuten na de oorspronkelijke aankomst van de vlucht. Binnenlandse aankomst: 45 minuten na de oorspronkelijke aankomst van de vlucht. Gratis wachttijden: aankomst luchthaven / cruisehaven: voor internationale aankomst (luchthaven / cruisehaven): 30 minuten vanaf de geplande ophaaltijd. Voor binnenlandse aankomsten (luchthaven / cruisehaven): 30 minuten vanaf de geplande ophaaltijd. Voor alle andere locaties: 5 minuten vanaf de geplande ophaaltijd. Extra tijd (op aanvraag): $ 15,00 per 15 minuten.
  • Geschikt voor vrijwel alle reizigers
  • Dit is een privétour/activiteit. Alleen uw groep neemt deel
Annuleringsbeleid
Annuleer minimaal 24 uur vóór de startdatum van de activiteit voor een volledige restitutie.

Beoordelingen

Een beoordeling schrijven
Hoe was uw ervaring?
Deel je beste reisfoto
Laat iedereen uw ervaring zien vanuit uw perspectief.
Krijg snel antwoord
Stel uw beste vragen aan medereizigers en attractiemanagers.
Belangrijke details
  • Duur: 60–90 minuten
  • Mobiel ticket wordt geaccepteerd
  • Gratis annuleren tot 24 uur van tevoren
  • Onmiddellijk bevestiging
  • Ophalen bij hotel
  • Beschikbare talen: Engels, Chinees, Chinees, Portugees, Spaans
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Reserveer nu, betaal later
  • Gratis annuleren tot 24 uur van tevoren
  • Lageprijsgarantie
  • Geen boekingstoeslagen
  • Veilige betalingen
  • 24/7 ondersteuningBel:+1 855 275 5071