Tours en tickets
Lissabon hop-on hop-off bustour met optionele Cascais-lijn
2

Lissabon hop-on hop-off bustour met optionele Cascais-lijn

Door Cityrama Gray Line Portugal
Informatie
Bezoek Lissabon in je eigen tempo zonder je zorgen te maken over het openbaar vervoer met deze hop on, hop off bustour. U hebt de keuze uit 24- of 48-uurstickets die op vier verschillende routes kunnen worden gebruikt; er is ook een optionele Cascais-lijn die je de stad uit brengt naar een van de mooiste strandgebieden van Portugal.

Van 0-99 jaar
Duur: 2 u.
Starttijd: Beschikbaarheid controleren
Mobiel ticket
Audiogids: Arabisch, Duits, Chinees, Russisch, Portugees, Japans, Engels, Italiaans, Frans, Nederlands, Spaans
Meer

Hoogtepunten
  • Stap zo vaak in en uit als je wilt
  • Ingebouwde audiogidsen en Wi-Fi zijn inbegrepen
  • Kies uit 24- of 48-uurspassen
  • Profiteer van toegang met korting bij een aantal lokale attracties

  • Vervoer met een sightseeingbus
  • Informatieboekje
  • Audio gids
  • Attractiekortingen
  • Gratis wifi
  • Gratis Digitale Wandeltocht in 5 talen
Niet inbegrepen
  • Hotel ophalen en wegbrengen
  • Eten en drinken

Start:
    Ophaalgegevens
    • Naam locatie: Centraal Lissabon Adres locatie: De eerste stop voor alle routes is op het Terminal Marques Pombal-plein. U kunt aan boord gaan van de Hop on-hop-off Lissabon-sightseeingtour en uw voucher inwisselen voor een tussenstop in de stad.
    Einde:Deze activiteit eindigt weer bij het ontmoetingspunt.

      • Rolstoeltoegankelijk
      • Hulpdieren toegestaan
      • Dichtbij openbaar vervoer
      Als u vragen heeft over de bereikbaarheid van de locatie, dan zijn we u graag van dienst. U hoeft alleen maar het onderstaande nummer te bellen en uw productcode te noemen: 5550HOHO

      • U ontvangt op het moment van boeken een bevestiging
      • Kinderen moeten worden begeleid door een volwassene
      • Geschikt voor vrijwel alle reizigers
      • Circuits kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd
      • Vanwege werkzaamheden in de stad Lissabon hebben we het reisschema en de audio moeten aanpassen, het is mogelijk dat sommige audio niet gesynchroniseerd zijn. Onze excuses voor het ongemak, we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.
      • Wissel je voucher in voor je gratis digitale wandeltocht

      • Annuleer minimaal 24 uur vóór de startdatum van de activiteit voor een volledige restitutie.

      Als u vragen heeft over deze tour of als u hulp nodig heeft om uw boeking te doen, dan zijn we u graag van dienst. U hoeft alleen maar het onderstaande nummer te bellen en uw productcode te noemen: 5550HOHO

      Momenteel niet beschikbaar
      Dit product kan niet worden geboekt via Tripadvisor.
      Andere opties bekijken
      Omzet beïnvloedt de ervaringen die worden uitgelicht op deze pagina. Lees hier meer informatie.

      Soortgelijke ervaringen

      Over de operator
      Neem het niet alleen van ons aan. Hieronder leest u wat mensen over deze operator te zeggen hebben:
      • Cityrama Gray Line Portugal
        1.683
        Lissabon, Portugal
        Lid geworden in februari 2011
      • Ben D
        0 bijdragen
        Zéér slecht
        Hop-on hop-off bus ticket, met Burmeister port tour en de bruggen tocht over de Douro belandde letterlijk in het water. De port tour wad uitstekend echter onze boottocht om 18.30 uur ging niet door. Bij de valreep werd dit door de kapitein medegedeeld. Alle ticket Offices gesloten en onze laatste dag. Gelukkig op het nippertje een boottocht reserveren via een andere organisatie.
        Geschreven op 28 juni 2023
      • Ben D
        0 bijdragen
        Een zeer vervelende trip
        Het enige compleet geef ik de minibus chauffeur. Tour begeleidster Annabelle een onvriendelijke en bazige vrouw. Airco functioneerde niet goed. Wat een mooie Trip moest zijn, werd voor veel passagiers een ongezonde ervaring.
        Geschreven op 28 juni 2023
      • Einzelgaenger67
        0 bijdragen
        Tjonge, wat slecht
        Altijd leuk om een hop-on hop-off bus te nemen, voor een eerste indruk van een stad. Helaas niet bij Gray Line. Dat de oortjes maar half werkten is iets wat in dit soort bussen meer regel dan uitzondering is, dus dat is nog tot daar aan toe. Maar dat er vooral gedacht wordt aan het verkopen van tickets, zonder dat je er iets fatsoenlijks voor terugkrijgt, is toch echt déze vervoerder aan te rekenen. Hop-on hop-off op de Cascais-route? ,,Helaas, de bus is net weg, en er rijdt er maar één per dag heen en terug." Dat noem ik geen hop-on hop-off, dat noem ik een excursie. Op een ander moment, bij één van de andere routes (ze hebben er vijf in totaal) zeker drie kwartier staan te wachten tot er eentje voorbijkwam. Helaas is er geen dienstregeling te vinden, ook niet iets simpels als wanneer de eerste en laatste bus van een lijn vertrekt. Wél is er een app die aangeeft waar de bus zich realtime bevindt (enige positieve dat ik kan noemen), maar het duurt soms een eeuwigheid voor die bus dichterbij komt. Dat komt misschien door verkeersdrukte, zei u? Nou, niet altijd. Hoe gaat het er dan aan toe op zo'n bus? We zaten in een Gray Line-bus die stopte om tickets te verkopen op een busbaan op een plek waar dat niet kon / mocht. Gevolg: een rij wachtende bussen achter ons, maar vooral wachten, wachten en nog eens wachten. Het duurde en duurde maar. Maar ook als er wél een halte is, duurt het soms érg lang bij de ticketverkoop op de bus. Kortom, meef stilstaan dan rijden. Nee, Gray Line hop-on hop-off raad ik niemand aan. Zelfs zonder uitzicht (in een metrotunnel) kun je meer genieten dan van deze hop-on hop-off-ervaring. Vreselijk slecht, ergerlijk, gewoon niks. Wil je ergens komen en niet te veel tijd en geld verspillen, pak dan gewoon de metro, de tram of een reguliere buslijn.
        Geschreven op 2 april 2023
      • 302maudc
        0 bijdragen
        Niet teveel van verwachten
        We hebben een leuke middag gehad met deze bus, maar als je meer wilt leren over Porto is dit niet de manier. De audio is slecht en erg kort, het is ook niet altijd duidelijk wanneer de bus bij een halte is. Wij pakte de blauwe lijn en stapte uit bij het begin van het strand en liepen zo door na het einde van de strand, en daar pakte we de volgende bus weer. Met lekker weer is dit zeker leuk om te doen, maar kan ook met de metro voor veel minder geld.
        Geschreven op 12 mei 2022
      • carlasoe
        0 bijdragen
        Grayline hop on hop off-tour
        Grayline hop on hop off-tour Wij hebben de Belem line + Oriente Line + Cascais Line ( rode +blauw+groene lijn) voor 48 uren. -De afstanden tussen de haltes zijn ver ven elkaar -overstappen van bus kan alleen op 1 plek. anders rijden tot de opstapplaats. - wachten wachten wachten de tijden van ophalen is veel te lang. - voor de prijs kan je liever dagkaart kopen voor tram, bus en metro.
        Geschreven op 18 februari 2020
      • wswart2015
        0 bijdragen
        Grey line Lisbon sightseeing: wachten wachten op de bus. Kies liever de Yellow bus tour!
        Bustocht hop on hop off Grey line Orient line (blauw), uitstappen bij Parque de Nações ( prachtig oceanario). We hebben ruim één uur staan (geen zitplek in de buurt) wachten OP weer op de bus te kunnen stappen. Telefonische informatie: de één begreep het niet en de ander zei 'komt zo'. In dat uur kwamen er vier(!) bussen van de Yellow bus tour langs.
        Geschreven op 2 oktober 2019
      • Kathleen L
        0 bijdragen
        Rode bus lissabon
        Leuke busrit! Vooral de gele lijn die helemaal tot Estoril rijdt is zeker de moeite.... Wij waren ook heel blij met de Nederlandse uitleg.
        Geschreven op 15 augustus 2019
      • gijsboet
        0 bijdragen
        Zonde geld
        We hebben de blauwe en rode lijn gekocht. Na lang wachten vertrok de bus en bleek dat de oortjes het niet overal deden. Niet dat dat nu zoveel extra's bood. Af en toe het idee dat er gesproken werd over een locatie die we nog niet fo niet meer zagen. Verder bleek de blauwe lijn erg saai. Het stuk wat wel leuk kon zijn,stadion van Benfica, namen we niet omdat er s avonds pas een wedstrijd was. Hierna de stad in gegaan ipv de rode lijn ook te nemen. Dit was zonde van ons geld.
        Geschreven op 10 augustus 2019
      • petrad653
        0 bijdragen
        Grayline hop on hop off bus
        Heel slecht! Heb langer staan te wachten dan in een bus gezeten. Bussen komen niet! Zonde van je geld. Een ster is al teveel
        Geschreven op 12 juli 2019
      • doessie49
        0 bijdragen
        Gray Line hop in hop off
        Red line is prima, de blue line is echt een afrader, gaat door oninteressant gebied. Red line is qua stops prima.
        Geschreven op 17 juni 2019
      • Marka S
        0 bijdragen
        Afrader
        Toer geboekt met rode en blauwe lijn. Allereerst werken de oortjes niet op iedere zitplek, waardeloos dus. De blauwe lijn is een toer door het saaie gebied van de stad. Grijze wijken, veel industrie. De rode iets beter, maar ook geen aanrader. De bussen rijden te weinig, dus je staat te lang te wachten. Geldklopperij, neem een Lissaboncard, in verhouding goedkoper.
        Geschreven op 6 juli 2018
      • svstrijp
        0 bijdragen
        Hop on hop off
        We hebben in Lisaabon gebruik gemaakt van de hop on hop off bussen. Leuk dat je via soort audiotour informatie over de stad krijgt ( ook in nederlands). Vriendelijk en behulpzaam personeel.
        Geschreven op 8 mei 2018
      • MartenRis
        0 bijdragen
        Mooie rondrit
        We hebben de rode lijn gedaan naar Belem en daarna de groene naar het Kasteel. Prima voorziening alleen een beetje winderig en als het regent niet erg comfortabel.
        Geschreven op 27 februari 2018
      • Albert R
        0 bijdragen
        uitstekende optie voor snelle kennismaking
        In een vreemde stad is dit een heel erg goede manier om in korte tijd veel te zien. Proeven! daarna volgen de bezoeken aan de verschillende attracties. Zo doen wij dat! ook in Lissabon is de mogelijkheid aanwezig. Goede, nette bussen. Maar soms ronduit ongeduldige chauffeurs die medeweggebruikers de stuipen op het lijf Agen door luid toeterend hun ongenoegen laten blijken over andermans rijgedrag. De opstapplaats is slecht georganiseerd: er loopt veel 'bediening' rond maar die zijn meer geïnteresseerd in kaartjes verkopen dan duidelijk uitleggen hoe een en ander wat opstappen betreft in zijn werk ging. Het overkwam ons in Lissabon dat de bus, hoewel op de kaart een stopplaats was aangeduid, op een parallele rijbaan tot tweemaal toe langsreed zonder te stoppen. wat betekende dat we een fors stuk moesten lopen. we open toen maar voor het openbaar vervoer dat ons uitstekend behandelde en voor weinig geld naar de bestemming bracht.
        Geschreven op 22 oktober 2017
      • PatrickVdBorne
        0 bijdragen
        toeristenval
        Door de verschillende aanbieders met een bus in de rode kleur hadden wij een ticket van gray line. Blijkt dit net de lijn met de minste bussen te zijn en daarbovenop een deel van de bussen geboekt door een groepsbezoek. Meer dan een uur gewacht op een eerste bus die wou stoppen dus. Nadien durf je niet meer af te stappen als je dan eindelijk een mooi plaatsje hebt gevonden, dus de rit in een keer uitgereden waardoor je na een uur terug staat waar je was. Opnieuw de bus op en onderweg aan het kasteel dan maar afgestapt, weer wachten op een bus waar plaats in is als je verder wilt trekken. Slechte keus of slecht moment, maar wij kopen nooit meer bij deze maatschappij!
        Geschreven op 6 september 2017
      Alle 1,683 beoordelingen weergeven
      Deze beoordelingen bevatten de subjectieve meningen van leden van Tripadvisor en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor controleert beoordelingen in het kader van onze normen voor betrouwbaarheid en veiligheid die toonaangevend zijn in de reisbranche. Lees ons transparantierapport voor meer informatie.

      We voeren controles uit op beoordelingen.
      De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
      Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
      Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
      Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
      Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
      2.0
      172 beoordelingen
      Uitstekend
      12
      Heel goed
      22
      Voldoende
      21
      Slecht
      30
      Vreselijk
      87

      Deze beoordelingen zijn automatisch vertaald vanuit het Engels.
      Deze service bevat mogelijk vertalingen van Google. Google wijst alle expliciete of impliciete garanties met betrekking tot vertalingen af, waaronder garanties van nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.

      Stemie
      1 bijdrage
      feb. 2023
      We hadden een ticket voor 3 dagen, oortjes werkten maar voor 50% van de tijd, arrogante mensen aan het onthaal, lieten ons staan aan een halte in Cascais, hun reden:'carnavalstoet en andere route genomen', geloven hun eigen leugens want de chauffeur kwam die avond voorbij in de andere richting en zag ons staan, gevolg trein en metro nemen, schadevergoeding niks. Ik raad deze organisatie in Lissabon aan niemand aan. Ze voelen zich superior in hun business. Maar zijn dit allebehalve...
      Jammer, men laat zich kennen voor 10 euro schadevergoeding...
      Geschreven op 4 maart 2023
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      We appreciate the feedback that you have shared with us as any feedback good or bad helps to improve our service
      Geschreven op 6 maart 2023
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

      Antoine B
      1 bijdrage
      Nergens kon je tickets bestellen of stond vermeld waar wel. Welke bus? Er rijden 2 rode buslijnen van 2 maatschappijen.
      Dus omdat we online kaarten kochten hadden we geen info kaarten/ map
      In de bus (greyline) waren de infopanelen door de zon onbruikbaar.
      Ondanks de kaarten voor de verkeerde bus werden we toch meegenomen.
      Geschreven op 20 mei 2022
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Thank you for your review.We apologize that our service did not satisfy your expectations.
      Geschreven op 25 mei 2022
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

      Soepie
      Lopik, Nederland65 bijdragen
      Wij hebben een ticket van twee dagen geboekt met de hop on hop off greyline, dit is echt vreselijk er staat in de folder dat er elke 25 minuten een bus komt maar in werkelijkheid komt de bus eens in de twee uur.
      Dit is echt weg gegooid geld.
      Ik heb dit vaak in veel andere steden gedaan maar het nog nooit zo slecht meegemaakt als hier.
      Geschreven op 21 november 2021
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Thank you for your review.I´m sorry to hear you had a frustrating experience but we really appreciate you bringing this issue to our attention.
      Geschreven op 23 november 2021
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

      Stephen D S
      Magnetic Island, Australië203 bijdragen
      We gebruiken allemaal de rode bussen. Geweldig commentaar en service. We hielden van het koetsmuseum en gelukkig zagen we op zondagochtend de wisseling van de wacht.
      Lissabon is een prachtige stad
      Google
      Geschreven op 19 december 2023
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Thank you for the amazing 5* review
      Geschreven op 4 januari 2024
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

      Dicktari
      Nottinghamshire, UK29 bijdragen
      nov. 2023 • Stellen
      Ik ging met de bus naar de cruisehaven. Bij het instappen in de bus vroeg de chauffeur nooit om de kaartjes te zien en deed hij geen moeite om te communiceren. Ik ging alleen naar boven en ontdekte dat je je individuele oorstukjes bij de chauffeur moest ophalen. Ik ging de trap weer af en hielp mezelf uit een doos op de voorruit. Toen begon het plezier om het audiosysteem aan de praat te krijgen. Toen het uiteindelijk begon, was het bijna nutteloos. Knetterende geluiden en luide Fauda-muziek en weinig of bekende informatie. Geprobeerd de route te volgen die op de kaart is aangegeven en deze te coördineren met de referentiepunten. Ik weet niet zeker of de bus wel de aangegeven route heeft gevolgd. Het eerste uur doorgebracht in sluipend verkeer in wat alleen kan worden omschreven als stadsuitbreiding en geen indicatie van wat relevant was in het gebied, afgezien van het warenhuis Cortes Ingles! Ik zal je niet vervelen met meer informatie, want de tour was een complete afzetterij en tijdverspilling. Ik heb veel van dit soort stadsrondleidingen over de hele wereld gemaakt en deze was de absolute pits. Bij de eerste gelegenheid stapte hij vlak bij de ingang van de stad uit de bus en genoot van een middagje wandelen. Verspil geen 27 euro aan de tour, maar neem in plaats daarvan een Tuk Tuk of een taxi.
      Google
      Geschreven op 27 november 2023
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      We are sorry that that youu experience dis dot match your expectations and thank you for your detailed comment that helps us to improve our service.
      Geschreven op 4 januari 2024
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

      Michael R
      1 bijdrage
      We stopten in Lissabon tijdens een cruise en besloten een HOHO-knoptour door Lissabon te doen om een idee te krijgen van wat we wilden zien. We kochten kaartjes bij de cruiseterminal van Graybar en gingen naar de bus. De stoelen op het bovenste niveau waren vuil en de knop zag eruit alsof hij al een tijdje niet was schoongemaakt. We zaten op de rode lijn, maar toen de bus vertrok, namen ze ons een uur lang mee op de blauwe lijn (veel minder wenselijk, voornamelijk arbeiderswijken) en daarna schakelden ze uiteindelijk over op de rode lijn. Het audiogedeelte was zo slecht dat we het niet konden gebruiken, het was onleesbaar en vol vervorming dat je geen woord kon verstaan! Zelfs andere stekkers proberen hielp niet. Er waren veel klachten van andere passagiers, maar niemand deed iets! De bus stopte niet bij sommige haltes en de eerste mogelijkheid om daadwerkelijk uit te stappen was bijna een uur rijden.

      We hebben verschillende HOHO-tours gedaan, maar deze was de ergste. Bespaar je geld en boek een van de andere tourbussen!
      Google
      Geschreven op 13 november 2023
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Thank you so much for taking out some time for the review which means a lot to us
      Geschreven op 29 december 2023
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

      heathermarie9
      Hastings, UK20 bijdragen
      nov. 2023 • Vrienden
      Ik wou dat ik recensies had gelezen voordat we kaartjes kochten. We kochten het kaartje en kregen een kaart met drie routes in verschillende kleuren. Toen de reis eenmaal begon, was er geen aankondiging om te zeggen op welke route we zaten en toen er aankondigingen werden gedaan, was het Engels zo slecht dat het moeilijk te zeggen was wanneer de spreker Portugees sprak en wanneer hij Engels sprak. We waren op een cruise en hadden slechts vier of vijf uur in Lissabon, maar het eerste uur van deze reis werd besteed aan het rijden naar de buitenwijken van de stad en weer terug, waar niets de moeite waard was om te zien. Toen de bus op een centrale plek stopte, kon niets ons helpen beslissen of het een goede plek was om uit te stappen en vervolgens vertrokken we op een andere route zonder te weten welke het was. Uiteindelijk belandden we terug in de stad, stapten uit de bus en stapten nooit meer in.
      De bus heeft het grootste deel van Lissabon niet verkend, omdat dit niet is toegestaan omdat ze kleine rijstroken hebben en het grotendeels voetgangersgebied is.
      We ontdekten toen dat de haven slechts vijf minuten lopen van de rand van het centrum lag. Ik heb het één ster gegeven omdat het ons wel meenam naar het Magellan-monument, maar daar hadden we voor twee euro een tram kunnen nemen. We hebben 25 euro en een uur van onze kostbare tijd verspild in Lissabon: (
      Google
      Geschreven op 13 november 2023
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Thank you for your minucious comment that helps to improve our service.
      Geschreven op 29 december 2023
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

      Sueasiantraveler
      Cambridge, UK7 bijdragen
      nov. 2023 • Vrienden
      Gewoon verschrikkelijk, we zijn vanuit de haven aan boord gegaan, zijn al 2 uur onderweg en wachten nog steeds op de start! Vuile voertuigen, audio kapot, ongeplande stops zonder reden en hopeloos personeel dat uw klachten negeert. Laat u niet misleiden zoals wij, bespaar uw geld. Chaos
      Google
      Geschreven op 13 november 2023
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      We appreciate your feedback that you have shared with us as ny feedback good or bad helps to improve our service.Our buses are new and are cleaned at the end of each day
      Geschreven op 29 december 2023
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

      MisMKS
      2 bijdragen
      Ik heb in veel steden over de hele wereld in hop on, hop off-bussen gezeten en vond ze fantastisch. Maar de cityrama-bus van Lissabon is absoluut de slechtste. Ik moest 5 keer van stoel wisselen totdat ik een audio-aansluiting vond die echt werkte. Ze bieden niet veel historisch of interessant verhaal. Veel gebieden binnen de routes waren niet erg aantrekkelijk of interessant en een complete tijdverspilling. In plaats daarvan word je overspoeld met een lus Portugese liftmuziek, doorgesluisd in audio van slechte kwaliteit. Ik heb een Bose-headset met ruisonderdrukking gebruikt in plaats van de gratis meegeleverde oranje hoofdtelefoon, zodat deze geen constant sissend geluid op de achtergrond mag hebben.

      Ik kocht het kaartje via het VVV-kantoor en kreeg de instructie dat ik bij halte nr. 1 in de bus moest stappen in plaats van bij een van de nabijgelegen haltes in te springen. Er is geen assistent die kaartjes verkoopt of verwerkt in de bus. Of om vragen over historische locaties of routes te beantwoorden. Stop nr. 1 was een enorme wandeling vanaf waar ik het kaartje kocht. Als ouderen met fysieke uitdagingen was dit een behoorlijk probleem. Ik zou adviseren om de hop-on-hop-hop-bus in de stad over te slaan. Helaas heb ik een pas voor 72 uur gekocht en deze kan niet worden gerestitueerd.
      Google
      Geschreven op 26 oktober 2023
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      We are sorry that your experience did not match your expectations and thank you for your detailed comment
      Geschreven op 10 november 2023
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

      Louis R
      Idaho Springs, CO17 bijdragen
      iPhone-app crashte steeds.
      Locatie van bussen op de app onregelmatig.
      Sommige stations waren niet goed gemarkeerd (wacht ik op een bus die nooit komt opdagen?)

      Ik ging naar Caiscai en strandde omdat er op dinsdag om 17.30 uur geen bussen online waren. Er zijn nergens schema's. Online of elders.

      Ik heb mijn ticket nooit kunnen valideren. Chauffeur moest altijd naar de bon kijken.
      Sommige chauffeurs reden alsof ze boos waren. Jack - Konijn begint. Trappen op de rem. Voortdurend toeteren op de claxon.
      20% van de reisapparatuur in bussen functioneerde niet.
      Lange wachttijden om in te stappen

      Route bestrijkt veel terrein.

      Yellowbus is beter vervoer. Veel vaker gelopen
      Google
      Geschreven op 5 september 2023
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      We really appreciate the time you took to write such a detailed review.We are glad that you have had time to take Hop-On- Hop-Off buses in two different companies.
      Geschreven op 12 september 2023
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.

      1-10 van de 46 resultaten worden getoond

      Lissabon hop-on hop-off bustour met optionele Cascais-lijn aangeboden door Cityrama Gray Line Portugal