Op 18 september vlogen we met 4 personen naar Turkije, je moest online inchecken, anders betaalde je €5,- pp op het vliegveld aan incheck kosten. Daarmee kwamen we tot aan de stoel reservering, moesten we eerst stoelen reserveren á 8 euro, anders konden we niet verder. Dat dan maar gedaan, en daarna kregen we alleen maar "error" in beeld.. dit uitgelegd op het vliegveld, maar die 5 euro per persoon moesten we toch betalen.. voor de terug vlucht hulp van het hotel gehad, maar hier toch ook weer voor de stoelen moeten betalen, nu 10 euro pp. Op het vliegveld kregen we te horen dat we voor onze handbagage koffertjes moesten betalen, 30 euro per koffertje, die op de heenweg gewoon mee mochten.. en waarvan op de sun expres site, en op onze reispapieren, staat dat handbagage tot 8 kilo gewoon gratis mee kan, wij zaten met allebei de koffertjes dik onder de 8 kilo, en ze hebben ze daar niet eens gewogen. Het was betalen of geen boarding passen krijgen... In totaal extra 152 euro moeten betalen. En wil je online een klacht indienen, dan kom je er gewoon niet doorheen... WAT IS SUN EXPRESS EEN ONTZETTEND SLECHT BEDRIJF, EN WAT EEN OPLICHTERS, VOOR ONS NÓÓIT MEER MET DEZE MAATSCHAPPIJ!!!…