Lissabon- Amsterdam. Ook wij waren wat sceptisch na het lezen van slechte reviews maar hadden achteraf niets te klagen. We hadden een extra beenruimte bijgeboekt en dit ging prima. Het inchecken van de ruimbagage was binnen 2 minuten klaar en ondanks de grote drukte op Terminal 2 -Lisboa waren we vlug door de security. Het gate- boarding proces is op dit soort terminals (budget airlines) altijd druk, chaotisch en lijkt langzaam te gaan. Maar dat ligt niet aan de airline maar aan de organisatie op zo’n vliegveld. Na het boarden kregen we omgeroepen dat ze pas een half uur later mochten opstijgen ivm weersomstandigheden in Nederland. Whatever de reden is van de vertraging, met zoveel vliegbewegingen boven Europa is het volgens mij normaal dat je even in de ‘file’ staat. Bedenk maar dat Iedereen, alle prijsvechters op zo’n vliegveld staan te wachten, kijk gewoon even om je heen op zo’n moment. Baal je daarvan? Dat heb je echt helemaal zelf gecreëerd doordat jij zo goedkoop mogelijk op vakantie wil. Afijn, De rest van de vlucht verliep voor ons prima. Ondanks de totale vertraging van een uur( wachten/gate/ boarden) waren we een kwartier later dan gepland in Amsterdam. Het is maar net waar je je op ingesteld. Mensen schrijven meestal alleen maar reviews als ze willen klagen, als het goed gaat willen ze gewoon zo snel mogelijk naar huis en hoor je niemand. Onthoud: als je zo goedkoop mogelijk wil vliegen moet je beseffen dat dingen anders gaan dan bij grote maatschappijen die meer comfort en service bieden. Vliegen met een lowbudget airline betekent ook lowbudget- service. Over het algemeen zijn RianAir, Easyjet, Vueling etc heel duidelijk in hun voorwaarden wat betreft bagage alleen leest niemand ze en worden mensen boos als ze voor hun - eigen gecreëerde- verassing komen te staan en moeten bijbetalen. Bedenk dat als je voor 100,- aan de andere kant van Europa wil zitten dat je gewoon op een vliegende bus stapt waarin alle vorm van luxe is uitgekleed. Denk je nou echt dat er bij de klantenservice van zo’n airline 24 uur per dag 15 man sterk op jouw klacht over jouw gecancelde, veel te goedkope vlucht zitten te wachten? beetje naïef, nietwaar? Onze ervaring met Vueling was naar wat we betaald hadden, gewoon prima. Niks minder, niks meer. Mensen moeten niet zo zeuren. Als je open probeert anderen aan de schandpaal te nagelen, bedenk dan even van tevoren of het wel redelijk is wat je van die ander verwachtte.Als je luxe en service wil moet je gewoon meer betalen. That’s life.…
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.