wat een vreselijk bedrijf, ik heb meerdere keren gebeld en elke keer krijg ik zeer brutale medewerkers aan de lijn die claimen dat er geen managers zijn, en dat er contact mogelijkheden zijn met de claims afdeling. door een vertraging van mijn eerste vlucht heb ik mijn overstap gemist, de eerst volgende mogelijkheid voor mij om naar bologna te gaan was de volgende ochtend. ik ben na 4 uur wachten naar een vies/gedateerd hotel gebracht. mijn kamer had 2 kranen die alle twee lekte, een raam dat uitzicht had op de keukens van de flatgebouw ertegenover( die dus mij ook op bed konden zien liggen( het was buiten 30 graden en het raam kon alleen open als de gordijnen dat ook waren, kamer had ook geen airco) en onvriendelijke medewerkers die iedereen aan het afsnauwen waren. ik werd 's nachts om 4 uur weer opgehaald, en de volgende vlucht zou om 6 uur 's ochtends zijn, we hebben bij check-in 45 in een bloedhete bus gezeten om er vervolgens weer uit gestuurd te worden. we hebben na check-out nog eens een uur bij de gate gezeten voordat we weer terug de bus in konden. ( deze vlucht had uiteindelijk 2,5 uur vertraging) vervolgens heb ik een claim gemaakt over de kosten die ik mis ben gelopen door niet op tijd bij mijn bestemming te zijn, en ik krijg geen gehoor. ze zeggen dat ze 60 dagen hebben om te reageren en die zijn al bijna voorbij, elke vorm van contact die ik zoek word uitermate slecht behandeld. ik vlieg niet meer met dit bedrijf, en ik raad jou aan het ook niet te doen…
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.