Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Alle luchtvaartmaatschappijen weergeven
airline-logo

Air Serbia

2.737 beoordelingen
Hoofdkantoor: Jurija Gagarina, 12, Belgrado Servië 11000
Overzicht
2,52.737 beoordelingen
Beenruimte
Zitcomfort
Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
Ervaring tijdens de vlucht
Klantenservice
Prijs-kwaliteitverhouding
Hygiëne
Inchecken en instappen
Eten en drinken
Vluchtdeals
Zoeken naar vluchten van Air Serbia
Volledige weergave
Over Air Serbia
Hoofdkantoor: Jurija Gagarina, 12, Belgrado Servië 11000

Samenvatting luchtvaartmaatschappij

Air Serbia (IATA: JU; ICAO: ASL) geeft de volgende beschrijving van de luchtvaartmaatschappij: Air Serbia is al sinds zijn oprichting in 1927 een van de meest vooraanstaande luchtvaartmaatschappijen. We hebben nu een nieuwe naam en identiteit om een nieuw comfortconcept aan te bieden binnen ons alsmaar groeiende netwerk. Air Serbia vliegt al naar 60 bestemmingen in Europa, het Mediterrane gebied, het Midden-Oosten en Noord-Amerika met zowel passagiers als vrachten. Dankzij Etihad Airways en onze andere partnerluchtvaartmaatschappijen kunnen we ook vluchten naar internationale bestemmingen in Azië, Australië, Noord-Amerika en Afrika aanbieden. Air Serbia is al sinds 1961 lid van de International Air Transport Association (IATA). We willen een belangrijke rol blijven spelen in de ontwikkeling van de luchtvaartindustrie in Servië, de Servische reissector en toeristische economie door middel van doorlopende strategische veranderingen. De prioriteit van Air Serbia is om onze passagiers een uitstekende servicekwaliteit te bieden. Ons doel is om onze klanten een ongeëvenaard comfortabele reis te bieden, ongeacht in welke klasse ze vliegen.
Meer lezen
Vluchtdeals
Zoeken naar vluchten van Air Serbia
2737beoordelingen
548foto's
7tips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 532
  • 449
  • 270
  • 237
  • 1.249
Route
  • Meer
Cabin
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
avatar-image
Vienna p heeft een beoordeling geschreven 13 mrt
4 bijdragen
Vienna - Bologna
Europe
Ik heb eerder al een bericht geschreven over dit bedrijf. Korte samenvattig: overstap gemist, slechte accomodatie, volgende vlucht 2,5 uur vertraging en claim gemaakt voor vergoeding van gemaakte kosten. Ik heb in januari bericht gekregen dat ik recht heb op een geldbedrag en dat dit binnen 7 werkdagen op mijn rekening gezet zou worden. Ik heb hier in februari een mail over gestuurd en een week later kreeg ik bericht dat mijn mail intern door gestuurd is met de vraag of er nog maals naar gekekn kan worden. Het is nu midden maart en ik heb nogsteeds niks, ik heb weer meerdere keren gebeld en gemaild en je krijgt geen gehoor van ze. Als je al iemand aan de lijn hebt kunnen ze je niet helpen. Verder zie je op deze site onder de klachten een berichtje van Air Serbia met de vraag of je hun direct een mail kan sturen en dat zij je verder gaan helpen. OP DEZE MAILS ANTWOORDEN ZE NIET EENS!!!
Meer lezen
Datum van reis: juli 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van AirSerbia, Social Media bij Air Serbia
Gereageerd 5 dagen geleden
Hello, sorry for the wait and inconvenience. Our goal is to provide the highest level of service and hospitality to our passengers, and we apologise that we did not meet your expectations on this occasion. Please provide us with your reference number and more information via social.media@airserbia.com so we can assist you accordingly. Kind regards.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Paula S heeft een beoordeling geschreven nov 2023
3 bijdragen
Heraklion - Amsterdam
Europe
2 dagen voordat onze vakantie op 8 september zou beginnen ontving ik een mail van Air Serbia. Een deel van onze terugvlucht van 22 september 2023 van Heraklion naar Amsterdam was geannuleerd. Deze vlucht bevatte een overstap in Belgrado. De vlucht van Heraklion naar Belgrado was niet geannuleerd, de vlucht van Belgrado naar Amsterdam wel. Air Serbia bood voor de vlucht van Belgrado naar Amsterdam twee alternatieven aan te weten 1 op maandag 25 september en 1 op dinsdag 26 september. Heel vreemd dit. Dus 3 of 4 dagen later konden we alsnog doorvliegen naar Amsterdam? Wat moesten wij in de tussentijd gaan doen? Een hotelletje boeken en Belgrado verkennen? Bovendien moesten wij maandag 25 september weer aan het werk. Ik heb dan ook meteen het callcenter van Air Serbia gebeld voorzover je dit een callcenter kunt noemen. Men spreekt zeer slecht engels en van headsets heeft men nog nooit gehoord. Alle gesprekken van de collega's zijn hoorbaar en dit in combinatie met gebrekkig engels van de callcenter agent maakt het voeren van een gesprek bijna onmogelijk. Maar goed uiteindelijk duidelijk kunnen maken dat ik dus van de twee geboden alternatieven geen gebruik maak en mijn geld terug wil en ik een andere vlucht ga zoeken. Via Transavia een andere terugvlucht kunnen vinden die helaas wel twee keer zo duur was. Ik ga ervan uit dat wanneer een vlucht een tussenstop bevat en een deel van de vlucht wordt geannuleerd, de hele vlucht wordt geannuleerd als ik niet akkoord ga met de alternatieven. Tot onze verbazing kregen wij op 22 september smsjes en mailtjes dat we konden inchecken voor de vlucht van Heraklion naar Belgrado. Deze vlucht was dus duidelijk niet geannuleerd terwijl de tickets die wij hadden gekocht toch echt bestemming Heraklion - Amsterdam hadden. Wat een geklungel bij deze luchtvaartmaatschappij. Vandaag 7 november heb ik trouwens nog steeds mijn geld niet terug van Air Serbia. Tientallen mailtjes en 3 telefoontjes hebben tot dusver niet geholpen. De tussenpersoon Booking.com (waar ik de tickets heb gekocht) geven geen ander antwoord dan, sorry voor de vertraging, uw teruggave verzoek is in behandeling. Dus voor alle lezers heb ik het volgende advies: koop tickets rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij en niet via Booking.com en vermijd Air Serbia. Het is er een grote puinhoop. Wat voor bedrijf ben je als je na 2 maanden nog geen geld hebt kunnen terugstorten aan een klant van wie de vlucht door toedoen van Air Serbia is geannuleerd! Ik ben nu van plan om via mijn rechtsbijstandverzekering na te gaan welke juridische stappen er mogelijk zijn.
Meer lezen
Datum van reis: september 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van AirSerbia, Social Media bij Air Serbia
Gereageerd op 7 nov 2023
Hello, We are sorry to hear your dissatisfaction. Please send your booking code to social.media@airserbia.com, so we could check with the relevant department.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Vienna p heeft een beoordeling geschreven sep 2023
4 bijdragen
Vienna - Bologna
Europe
wat een vreselijk bedrijf, ik heb meerdere keren gebeld en elke keer krijg ik zeer brutale medewerkers aan de lijn die claimen dat er geen managers zijn, en dat er contact mogelijkheden zijn met de claims afdeling. door een vertraging van mijn eerste vlucht heb ik mijn overstap gemist, de eerst volgende mogelijkheid voor mij om naar bologna te gaan was de volgende ochtend. ik ben na 4 uur wachten naar een vies/gedateerd hotel gebracht. mijn kamer had 2 kranen die alle twee lekte, een raam dat uitzicht had op de keukens van de flatgebouw ertegenover( die dus mij ook op bed konden zien liggen( het was buiten 30 graden en het raam kon alleen open als de gordijnen dat ook waren, kamer had ook geen airco) en onvriendelijke medewerkers die iedereen aan het afsnauwen waren. ik werd 's nachts om 4 uur weer opgehaald, en de volgende vlucht zou om 6 uur 's ochtends zijn, we hebben bij check-in 45 in een bloedhete bus gezeten om er vervolgens weer uit gestuurd te worden. we hebben na check-out nog eens een uur bij de gate gezeten voordat we weer terug de bus in konden. ( deze vlucht had uiteindelijk 2,5 uur vertraging) vervolgens heb ik een claim gemaakt over de kosten die ik mis ben gelopen door niet op tijd bij mijn bestemming te zijn, en ik krijg geen gehoor. ze zeggen dat ze 60 dagen hebben om te reageren en die zijn al bijna voorbij, elke vorm van contact die ik zoek word uitermate slecht behandeld. ik vlieg niet meer met dit bedrijf, en ik raad jou aan het ook niet te doen
Meer lezen
Datum van reis: juli 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van AirSerbia, Social Media bij Air Serbia
Gereageerd op 28 sep 2023
Hello, We are sorry to hear your dissatisfaction, we apologise for the inconvenience. You can submit a claim via our website: https://www.airserbia.com/en/compliments-and-complaints
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
S M heeft een beoordeling geschreven aug 2023
1 bijdrage
Tarapoto - Amsterdam
International
Dit is het slechtste vliegtuigmaatschappij waar ik oooooit in mijn hele leven mee gevlogen heb. Heb jij een gebroken been? Niet met deze vliegtuigmaatschappij vliegen, want het boeit hun niet over de toestand waar jij je op dat moment in bevind. Stoel naast mij zat een familie lid, die ik daar nodig heb vanwege een gebroken been. Deze moet in de lucht gehouden worden en kan niet zomaar een aantal uur omlaag hangen. Deze gaat uitzetten het moment dat ik in de lucht ben. Maar een vrouw wil persee op de plek zitten van mijn familie lid. IN HET MIDDEN. We hebben dit aangegeven aan de vliegmaatschappij maar dat boeit hun niets en willen hier niks aan doen. Ik raad deze vliegtuigmaatschappij zwaar af want het eten in deze vliegtuig is ook smerig en je zou eigelijk nog liever verhongeren willen.
Meer lezen
Datum van reis: augustus 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van AirSerbia, Social Media bij Air Serbia
Gereageerd op 30 aug 2023
Hello, We are sorry to hear your dissatisfaction. Every passenger has an assigned seat. If you would like to make sure that you are sitting next to your travel companion you can reserve the seats of your choosing in advance: https://www.airserbia.com/en/information/ancillary-services/advance-seat-reservation/book-a-seat-of-your-choice Kind regards.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
LO heeft een beoordeling geschreven aug 2023
1 bijdrage
Belgrade - Amsterdam
Europe
Aansluitende vlucht gemist door flinke vertraging van eerste vlucht (JU163 > JU364 Skopje > Belgrado > Amsterdam). Met als oplossing een vlucht van 14u later. Er werd een hotel aangeboden waarbij we zelf het vervoer moesten regelen (bonnetje kon je indienen; echter tot nu toe nog nooit terug betaald). Tevens kregen we ontbijt bij het hotel wat over datum was en onder schimmel zat. Genoodzaakt om bij airport eten te halen. Ook hiervan bonnetje ingediend. Je raadt het al; nooit meer wat van gehoord. Net als de 'claim' die je kan indienen bij het missen/vertraging van je vlucht. Ik zou normaliter nooit een recensie schrijven, maar ik vond de communicatie zo slecht. Nergens over geïnformeerd, ook niet over de passagiersrechten. Telefooncentrum ligt eruit. Reageren niet op mails. Officieel zouden ze binnen zeven dagen geld van vlucht e.d. terug moeten betalen (staat tevens op hun site), echter is het zo'n chaos bij dit bedrijf dat ze er 60 dagen van hebben gemaakt. En nu maar afwachten of dat daadwerkelijk zo is en ze echt alles terug betalen. Belachelijk dat je zo voor jezelf moet opkomen: beschimmeld ontbijt en voorschieten van geld.. Bespaar jezelf energie en vermijd deze organisatie! TIP: Wij hadden geen ruimbagage mee gezien alle recensies. Ik zou dit ook echt afraden als ik de medepassagiers hoorde met vermiste bagage. Er is een groep op facebook die elkaar helpt om koffers terug te krijgen/te zoeken als deze nog op Belgrado liggen. Pluspunten: goede beenruimte, klein vliegveld (handig voor als je moet rennen naar je volgende vlucht).. ;)
Meer lezen
Datum van reis: juli 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van AirSerbia, Social Media bij Air Serbia
Gereageerd op 22 aug 2023
Hello, we are sorry to hear your dissatisfaction. Please send your claim number and more information to social.media@airserbia.com if we may still assist you. Kind regards.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Albumcategorieën
Alle foto’sAlle reizigersfoto's
avatar-image
avatar-image
avatar-image
avatar-image
avatar-image
AirSERBIA
2 nuttige stemmen
VorigeVolgende
123456
avatar-image
Vienna p heeft een tip geschreven (13 mrt)
"NIET DOEN HET IS ALLEEN MAAR NADELIG."
avatar-image
Vienna p heeft een tip geschreven (sep 2023)
"gewoon weg niet doen!"
avatar-image
EvdW heeft een tip geschreven (mei 2023)
"Probeer te zoeken naar een directe vlucht"
avatar-image
ton caris heeft een tip geschreven (apr 2023)
"nee standaard vlucht is oke je krijgt automatisch stoelen langs elkaar"
avatar-image
Eduard R heeft een tip geschreven (mrt 2019)
"zoek een andere luchtvaart maatschappij maar jammer er is er geen ze hebben het monopolie bijna."
VorigeVolgende
12
Deze luchtvaartmaatschappij-pagina claimen
Managers van luchtvaartmaatschappijen! Registreer nu en reageer op beoordelingen van leden.
Registreer Air Serbia

Zoeken naar vluchten

RetourvluchtEnkele reisMeerdere steden
Vertrek
di 2/4
Terugkeer
di 9/4
Reizigers
1, Economy