Voor de 2de maal nu al , krijg je een mail 2 dagen voor uw afreis , ( op voorafbetaalde zetelkeuze , tickets geboekt 1 j terug ) dat je zitplaats wegens praktische redenen werd aangepast . Van rij 8 naar 15 . Na tel contact met helpdesk (2* moeten bellen, door slecht Nederlands pratende medewerkers) en doorgeven van boekingsnr ( zelfs gespelde letters zijn een probleem) een drogreden gekregen dat op de website staat dat de zetels steeds kunnen aangepast worden .( Rammelen gewoon een verplichte tekst af, waarom dan extra bijbetalen?? )
Mijn conclusie , ik betaal geen extra 17€ pp meer , als je toch uw betaalde plaats niet krijgt . Ga dan ook de personen eens aanspreken die onze plaats kregen en/ of ze er extra voor betaald hebben .
Rare is dat zetels op rij 9 mits betaling van 25€ kunnen geboekt worden .????
1 ste keer in 2024 na de reis klacht proberen neer te leggen via hun website .
Je kunt tekst intypen , doch wordt niet verwerkt ( probeert u later nog eens )
Klantenservice, quasi nul .